32 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op AnDau

Vandaag gebeld, assistente gaf aan dat ze het gek vond dat ik nog geen symp ...
Wat spannend en fijn dat je morgen nu al mag komen. Ik ga heel erg voor je duimen! Laat je weten hoe het gegaan is?

2 maanden geleden

Helaas nog steeds leeg, wel gegroeit. Ik wacht t nog even af…

2 maanden geleden

Reactie op AnDau

Spannend! Ik zal voor je duimen🤞🏼
Bij mij was er helaas na 2 weken bijna niks veranderd dus we gaan een miskraam in gang zetten :(

2 maanden geleden

Reactie op Alyssavanwieren

Bij mij was er helaas na 2 weken bijna niks veranderd dus we gaan een miskr ...
Jeetje wat naar. Ik leef met je mee. Heel erg veel sterkte.

2 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Dit zijn echt geen leuke echo's om te krijgen, ik weet het helaas uit ervar ...
Lijkt echt exact mijn verhaal. Gisteren onze eerste echo gehad en we dachten inderdaad rond de 8 weken te zijn door regelmatige cyclus. Er was een vruchtzak en dooierzak te zien, maar geen vruchtje. De vruchtzak is gemeten op 6+4 weken, waarbij eigenlijk ook al een kloppend hartje te zien moet zijn. Ik moet nu afwachten. Maandag bloedonderzoek en woensdag nieuwe echo, maar ik bereid me voor op ditzelfde nieuws… kans lijkt me bijna onbestaande dat dit nog goed wordt.

2 maanden geleden

Reactie op AnDau

Helaas nog steeds leeg, wel gegroeit. Ik wacht t nog even af…
Hee hoe ver ben je nu? Ik had een echo in het ziekenhuis bij 6+5 en was ook alleen een leeg vruchtzakje en dooierzakje te zien van ongeveer 5 weken. Zij zei juist dat je er nog niks over kunt zeggen en moet afwachten en na 2 weken weer een echo. Alleen ging ik op vakantie, dus ik kan pas na 3 weken weer een echo. Dat is as woensdag, ben nu dus 2,5 week verder maar nog steeds geen bloedverlies en wel meer zwangerschapssymptomen. Geen idee dus, maar benieuwd naar de echo woensdag…

2 maanden geleden

Ik was ook 6 weken toen ik een echo kreeg (dacht zelf al over de 7 weken te zijn) maar het vruchtzakje was leeg. Ze zei dat het 50/50 kans was, en ik later moest terugkomen. Foto:

2 maanden geleden

Maaar 1,5 week later, toch! Nu geschat op 7w4d. Het kan dus soms ook gewoon nog te klein zijn of verstopt zitten… maar natuurlijk verschilt dit per persoon 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Jazzii

Ik was ook 6 weken toen ik een echo kreeg (dacht zelf al over de 7 weken te ...
Had je ovulatietesten gedaan zodat je precies je ovulatiedatum wist?

2 maanden geleden

Reactie op AnneAnne90

Had je ovulatietesten gedaan zodat je precies je ovulatiedatum wist?
Nee, ik heb PCOS en dus een hele onregelmatige cyclus, maar bij mijn vorige zoon heb ik dit wel gedaan en ook toen was ik te vroeg.

2 maanden geleden

Reactie op Jazzii

Nee, ik heb PCOS en dus een hele onregelmatige cyclus, maar bij mijn vorige ...
Oh wat maf dat dat kan. Ik heb ook ovulatietesten gedaan en ik bleek maar 5 weken te zijn, terwijl ik 6+5 dacht ivm ovulatietesten. Aanstaande woensdag opvolgecho... lijkt me slecht nieuws, maar ik heb toch verhalen gelezen waarbij het goed kwam ondanks de ovulatietesten. Zo vreemd.