13 Reacties
4 dagen geleden
Wij gaan degene die je om kunt bouwen halen! Veel goede verhalen over gehoord en als het niks is, dan was het niet een al te dure aankoop 😅
4 dagen geleden
Ik heb die van ette tete voor zijn eerste verjaardag gekocht gebruik m nu nog steeds en hij is vier.
4 dagen geleden
Hahah ja dacht al zoiets over die pootjes idd.. 😂 ga ik nog verder zoeken :)
4 dagen geleden
Wij hebben er 1 zonder pootjes aan de zijkant, maar dit lijkt me juist prettig zeker als ze ouder worden en er overheen gaan leunen valt dan minder snel om. Die van ons kan ook omklappen naar stoel/tafel alleen kan je hem dan niet vast maken wat groot nadeel is als ze er dan zelf een toren van maakt zonder de haakjes vast te doen. 😅 Je blijft er bij als gebruikt wordt maar toch.
4 dagen geleden
Reactie op Bosdieren
Vanaf dat ze kunnen lopen denk ik, hier kort na de 1e verjaardag. Al bijna ...
Aahh oke goed om te weten!
Onze zoon is geobsedeerd met meekijken als iemand kookt haha, dus misschien toch maar halen
15 uur geleden
Wij hebben deze en zowel wij als onze zoon is nog nooit over de pootjes gestruikeld!
Ik vond het fijn dat het niet zo’n gigantisch dure uitgave was want ja, plak er een Montessori sticker op en de prijs schiet omhoog 😭.
Ik had zoiets van: stel het wordt weinig tot niet gebruikt zijn die paar tientjes niet het einde van de wereld.
Gelukkig staat hij elke dag mee te koken!
9 uur geleden
Bedankt allemaal voor de reacties! Wij hebben toch de leertoren van de Action besteld maar dan degene die je kan ombouwen. En idd, als het dan haast niet gebruik wordt. En de pootjes lijken me bij nader inzien juist iets meer stevigheid te bieden, aangezien meneer ontzettend wild kan zijn haha