16 Reacties

2 maanden geleden

Ik had gisteren een echo met lege vruchtholte, Helaas is die bij mij niet opgemeten. Volgens eigen berekening zou ik al bijna 9 weken moeten zijn. Ben het nu even kwijt hoe ver ik zou kunnen zijn. Ik moet over 2 weken terug komen

2 maanden geleden

Ik heb in m’n eerste zwangerschap een leeg vruchtzakje gezien bij de echo. Een week later teruggekomen maar er was nog steeds alleen een leeg vrucht zakje te zien 😔 Dit is echt “dikke pech” en daarna gelukkig een goede zwangerschap gehad waar m’n dochter uit is geboren. Bij mij kwam trouwens de miskraam niet vanzelf op gang en heb toen medicatie moeten gebruiken

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Ik heb in m’n eerste zwangerschap een leeg vruchtzakje gezien bij de echo. ...
Ach wat rot voor je zeg! Maar wel fijn dat je toch nog een goede zwangerschap hebt gehad❤️

2 maanden geleden

Reactie op Alyssavanwieren

Ik had gisteren een echo met lege vruchtholte, Helaas is die bij mij niet o ...
Jeetje lastig he? De echoscopist vroeg mij ook al of ik zeker wist dat ik 6 weken was, maar ik kan me niet voorstellen aangezien ik 2 weken geleden al dik positief testte

2 maanden geleden

Reactie op Kleinbijtje

Jeetje lastig he? De echoscopist vroeg mij ook al of ik zeker wist dat ik 6 ...
Jaa enorm lastig. Ik merkte eerst dat mijn vk het nog zo positief mogelijk probeerde te brengen maar aan het einde maakte ze toch wel duidelijk dat ik met beide scenario's rekening moet houden maar kan me niet voorstellen dat ik pas te kort zwanger ben om iets te zien

2 maanden geleden

Helaas niet zo’n positieve ervaring mee. Ik had bij mijn vorige zwangerschap een lege vruchtzak bij 6.5 week. Miskraam kwam niet zelf op gang dus met medicatie opgewekt.

2 maanden geleden

Reactie op Alyssavanwieren

Jaa enorm lastig. Ik merkte eerst dat mijn vk het nog zo positief mogelijk ...
Jeetje wat rot zeg, met 9 weken zou je toch echt wel wat moeten zien, heb je wel een regelmatige cyclus?

2 maanden geleden

Reactie op Kleinbijtje

Jeetje wat rot zeg, met 9 weken zou je toch echt wel wat moeten zien, heb j ...
Nee alles behalve, sla soms zelfs een maand over

2 maanden geleden

Reactie op Alyssavanwieren

Ik had gisteren een echo met lege vruchtholte, Helaas is die bij mij niet o ...
Weet je al wat meer?

2 maanden geleden

Hier goed nieuws, vandaag nieuwe echo gehad. Na goed zoeken en na inwendig toch nog uitwendige echo zagen we een mini met kloppend hartje. Nú geschat op 6+3 weken! Ten opzichte van vorige week is dat gewoon goed meegegroeid.

2 maanden geleden

Reactie op Kleinbijtje

Hier goed nieuws, vandaag nieuwe echo gehad. Na goed zoeken en na inwendig ...
Wat fijn om te horen!! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Kleinbijtje

Weet je al wat meer?
Helaas nog een weekje wachten, donderdag de 15e heb ik een echo staan

2 maanden geleden

Reactie op Kleinbijtje

Hier goed nieuws, vandaag nieuwe echo gehad. Na goed zoeken en na inwendig ...
Super fijn!!

2 maanden geleden

Helaas is bij mij de holte not steeds leeg. Bij mij is het dus uitgelopen op een miskraam ☹️

2 maanden geleden

Reactie op Alyssavanwieren

Helaas is bij mij de holte not steeds leeg. Bij mij is het dus uitgelopen o ...
Wat een vreselijk nieuws! 😔dikke knuffel voor jou!😭🤍

2 maanden geleden

Zelfde hier. 1 augustus had ik 6+5 moeten zijn, maar ze zagen alleen vruchtzak en dooierzak van 5 weken, nog niet eens een embryo. Door vakantie kan ik pas 3 weken later terug voor echo, volgende week woensdag. Fingers crossed dat er toch nog iets is gegroeid!