9 Reacties

2 maanden geleden

Ik zal wel ff toch de verloskundige bellen of je langs mag komeb

2 maanden geleden

Dit had ik dus ook en ben 10.6. De verloskundige gebeld en die zegt gewoon doodleuk neem maar 2 paracetemol

2 maanden geleden

Reactie op Ajc88

Dit had ik dus ook en ben 10.6. De verloskundige gebeld en die zegt gewoon ...
Ok, en wat zou paracetamol hieraan kunnen doen dan? Mijn vk zei zolang het niet helderrood is of vloeit maak ik mij geen zorgen maar ik vind het toch eng

2 maanden geleden

Reactie op luna05

Ik zal wel ff toch de verloskundige bellen of je langs mag komeb
Woensdag heb ik de 1e echo met 7+5 dus ik denk dat ik het vandaag aankijk en als het niet weggaat bel ik zeker morgen.

2 maanden geleden

Ok, en wat zou paracetamol hieraan kunnen doen dan? Mijn vk zei zolang het ...
Nou precies dat zei ik dus ook. Ja dan neem maar een warme kruik. Ja en dat voegt ook iets toe? Denk dat ze haar dag niet had ofzo haha maar als nog ga ik mezelf gek maken door dat bloedverlies

2 maanden geleden

Reactie op Ajc88

Nou precies dat zei ik dus ook. Ja dan neem maar een warme kruik. Ja en dat ...
Dat begrijp ik helemaal! Super eng. Me ma zei ook meteen dat het niet goed is. Ik was meteen van slag. En dan ga je natuurlijk op internet zoeken hahaha. En mijn VK zei ook nog dat 20% vd vrouwen dit heeft in deze periode waarvan 10% eindigt in een MK. Echt naar

2 maanden geleden

Ik heb al 2 weken last van rood bloed verlies en elke echo is goed, je baarmoedermond is natuurlijk onwijs gevoelig nu dus bij elke beweging etc is er kans dat er een bloedvaatje knapt 😉 dat ik zwanger was van mijn jongste verloor ik met 10 weken stolsels zo groot als een tennisbal, en nu loopt er een vrolijke meid van 2.5 jaar rond, hopelijk stelt dit jullie gerust dat bloedverlies niet ernstig hoeft te wezen

2 maanden geleden

Ik heb zelf bruin, roze en helderrood bloedverlies gehad tussen 6+4 en 10+0. Gisteren met 10+4 een echo gehad en alles zag er goed uit! 39 mm sterk kloppend hartje en wild aan het bewegen! 🥰

2 maanden geleden

Dat begrijp ik helemaal! Super eng. Me ma zei ook meteen dat het niet goed ...
Dat is ook niet echt een geruststelling wat je vk zei. En volgens mij (maar wie ben ik) klopt dat ook niet. Klein beetje roze/bloed verlies hoeft niks ernstigs te betekenen. Sterker nog, mijn vk zei dat dit veel voorkomt, omdat idd, zoals ook al gezegd is, alles zo goed doorbloed is. Dus het hoeft niet eens bij je baby vandaan te komen. Kan al door iets harder drukken bij ontlasting, seks, hoesten/niezen etc. Heb het zelf ook gehad. M’n vorige zwangerschap met 5 weken, dat zette in 2 dagen door tot een heftige bloeding en dat was een miskraam. Met deze zwangerschap rond dezelfde termijn weer, maar bleef bij een klein beetje bloed / roze bruine afscheiding. Een week lang. En alles was / is helemaal goed.