83 Reacties

9 maanden geleden

Wat heb je dit ontzettend mooi en krachtig opgeschreven zeg. Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen en hopelijk kunnen jullie veel steun uit elkaar halen 🤍

9 maanden geleden

Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen.

9 maanden geleden

Wat een ongelofelijk verdriet. Heel veel liefde en sterkte!

9 maanden geleden

Wat super heftig zeg!! Sterkte met dit verlies en met het verwerken hiervan. Prachtig stuk heb je geschreven🤍.

9 maanden geleden

Met tranen gelezen, heel veel sterkte en liefde en kracht toegewenst 🤍

9 maanden geleden

Wat een ongelooflijk verdriet. Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe! ✨️🩷

9 maanden geleden

Iedereens ergste nachtmerrie is jullie werkelijkheid. Er zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte met het verlies van jullie Nola 💫

9 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig. Geen woorden voor.. ik wens jullie ongelooflijk veel kracht en sterkte toe 💖✨🫶🏼

9 maanden geleden

Heel veel sterkte met het verlies van Nola 🤍

9 maanden geleden

Wat verschrikkelijk verdrietig dat jullie dit mee moeten maken. Je hebt dit heel mooi en krachtig geschreven. Heel veel sterkte voor jullie 🤍✨️😘

9 maanden geleden

Oh lieve mama wat een verschrikkelijk verdrietige tijd maken jullie door ❤️. Ik kan me niet eens voorstellen waar jullie nu doorheen gaan. Je hebt het zo knap en mooi beschreven. Ik wens jullie alle kracht en liefde toe. Ik hoop dat jullie veel lieve mensen om je heen hebben. Wat is het leven toch oneerlijk 💔

9 maanden geleden

Lieve mama. Wat een ontzettend groot verdriet wat jullie nu meemaken. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd. ❤️

9 maanden geleden

Jeetje wat een verdrietig bericht zeg 😢 heel veel sterkte aankomende tijd

9 maanden geleden

Wat een nachtmerrie, heel veel sterkte!❤️

9 maanden geleden

Oh wat verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte❤️

9 maanden geleden

Wat enorm verdrietig. Heel veel sterkte en kracht toegewenst 🤍

9 maanden geleden

Wat verschrikkelijk verdrietig maar wat heb je mooi geschreven. Heel veel sterkte ❤️🙏🏼

9 maanden geleden

Wat onwijs verdrietig.. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. 💖

9 maanden geleden

Heel veel liefde toegewenst ❤️

9 maanden geleden

Ik wil jullie enorm veel kracht en liefde toewensen met dit inmens grote verlies💖