17 Reacties
3 dagen geleden
Ik heb voor mijn partner voor ons vorige kindje een pet gekocht voor hem en de baby. Exact dezelfde. Heb voor een vrij standaard model gekozen zonder opdruk of iets, om het niet te corny te maken 😋 Hij vond het een heel leuk kado! Etsy staat vol met dat soort dingen 😌 misschien kan je daar kijken ook voor inspiratie?
2 dagen geleden
Ik heb bij ons eerste kindje en nu weer happy stocks gekocht van Dad and me. Super leuk matching sokjes in veel verschillende varianten 🥰
2 dagen geleden
Reactie op AMol
Waar heb je dit gekocht?
Eerst wilde ik een “officiële” kopen, weet niet meer via welke website, maar dat was het allemaal net niet. Uiteindelijk heb ik een wollen vest twee maten groter gekocht met een v-hals en knopen. Op die manier kon mijn man de baby op zijn borst leggen en het vest dichtknopen op gewenste hoogte. Dat was toen voor hem ideaal!
2 dagen geleden
Hier kun je allerlei producten laten personaliseren met ‘papa’ erop. Afgelopen vaderdag gaf ik mijn man (hobbykok) olijfolie en balsamico, staan nog steeds op het aanrecht te shinen!
https://makeyour.com/nl-nl/?trueroas=1878810165&gad_source=1&gbraid=0AAAAADM7Fcw4C2-KQMWqLDpM7y195mN8Q&gclid=EAIaIQobChMI9O6k-ePmiQMVjLODBx08ljDUEAAYASAAEgI3sfD_BwE
2 dagen geleden
Ik heb m’n vriend de mannencursus, “welcome to mankind” gegeven. Door middel van online filmpjes wordt hij nog meer betrokken bij de zwangerschap :)
2 dagen geleden
Ik heb voor mijn vriend een vaderschaps cursus aangeschaft van welcome to mankind, was ie heel blij mee ❤️