17 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb voor mijn partner voor ons vorige kindje een pet gekocht voor hem en de baby. Exact dezelfde. Heb voor een vrij standaard model gekozen zonder opdruk of iets, om het niet te corny te maken 😋 Hij vond het een heel leuk kado! Etsy staat vol met dat soort dingen 😌 misschien kan je daar kijken ook voor inspiratie?

3 dagen geleden

Ik heb voor mijn man een buidel trui gekocht, waar hij op de bank of op bed met de baby in kon buidelen. Vond hij super leuk en de baby uiteindelijk ook ☺️

3 dagen geleden

Reactie op Seppe88

Ik heb voor mijn man een buidel trui gekocht, waar hij op de bank of op bed ...
Leuk idee!! Ga ik even voor kijken ☺️

3 dagen geleden

Reactie op lk2023

Ik heb voor mijn partner voor ons vorige kindje een pet gekocht voor hem en ...
Leuk! Ga ik kijken!!

3 dagen geleden

Reactie op xosuve

Leuk idee!! Ga ik even voor kijken ☺️
Oh wat een goede! Heb je ook een linkje van waar je die besteld hebt?:)

2 dagen geleden

Reactie op Seppe88

Waar heb je dit gekocht?

2 dagen geleden

Is hij van de sieraden? Een mooie armband met de initialen van jullie kindje dan wellicht voor na de geboorte

2 dagen geleden

Ik heb bij ons eerste kindje en nu weer happy stocks gekocht van Dad and me. Super leuk matching sokjes in veel verschillende varianten 🥰

2 dagen geleden

Reactie op AMol

Waar heb je dit gekocht?
Eerst wilde ik een “officiële” kopen, weet niet meer via welke website, maar dat was het allemaal net niet. Uiteindelijk heb ik een wollen vest twee maten groter gekocht met een v-hals en knopen. Op die manier kon mijn man de baby op zijn borst leggen en het vest dichtknopen op gewenste hoogte. Dat was toen voor hem ideaal!

2 dagen geleden

Buidelshirt van womboo

2 dagen geleden

Hier ging de oudste veel meer aan papa hechten toen papa begon met dragen in de draagzak, daarvoor was ze alleen blij bij mama en dat was lastig voor hem

2 dagen geleden

Hier kun je allerlei producten laten personaliseren met ‘papa’ erop. Afgelopen vaderdag gaf ik mijn man (hobbykok) olijfolie en balsamico, staan nog steeds op het aanrecht te shinen! https://makeyour.com/nl-nl/?trueroas=1878810165&gad_source=1&gbraid=0AAAAADM7Fcw4C2-KQMWqLDpM7y195mN8Q&gclid=EAIaIQobChMI9O6k-ePmiQMVjLODBx08ljDUEAAYASAAEgI3sfD_BwE

2 dagen geleden

Reactie op Seppe88

Vanaf hoeveel weken mag de baby in zn buideltrui

2 dagen geleden

Ik heb m’n vriend de mannencursus, “welcome to mankind” gegeven. Door middel van online filmpjes wordt hij nog meer betrokken bij de zwangerschap :)

2 dagen geleden

Reactie op Mommyc1

Vanaf hoeveel weken mag de baby in zn buideltrui
Wij hebben dat vanaf het begin gedaan, zolang je in de gaten houdt dat het neusje en mondje vrij is en er niet mee gaat slapen lijkt me dat prima

2 dagen geleden

Reactie op Seppe88

Wij hebben dat vanaf het begin gedaan, zolang je in de gaten houdt dat het ...
Ah oke dankjewelll!!

2 dagen geleden

Ik heb voor mijn vriend een vaderschaps cursus aangeschaft van welcome to mankind, was ie heel blij mee ❤️