46 Reacties

7 maanden geleden

Wij nemen onze baby overal mee naartoe. Nu met de slaapjes van mijn oudere kind is dat moeilijker te plannen, maar zo’n baby’tje is eigenlijk heel gemakkelijk. Doe gewoon de dingen die je pre kinderen ook deed? :) Wij gaan heel veel wandelen! Met het warme weer nu natuurlijk iets minder leuk. Of eens naar een pretpark als dat je aanspreekt?

7 maanden geleden

Wij zijn dol op het bos, oudste lekker rennen en de baby slaapt heerlijk in de kinderwagen of draagzak! En anders verwonderd ze zich wel over de bomen en het licht haha Maar dierentuin etc vinden we ook leuk, heeft de baby niet zoveel aan maar voor de oudste wel leuk en fr baby hobbelt gewoon mee in de wagen haha

7 maanden geleden

Ik zit ook wel veel thuis, wandelen samen doen we wel regelmatig. Het terras een paar keer geprobeerd maar zo lang stilzitten werd brullen 🤣 even van genezen dus. We willen binnenkort samen naar het zwembad , nu hij de eerste vaccinaties gehad heeft.

7 maanden geleden

Wij zijn een nachtje naar Amsterdam geweest met z’n drieën. Naar het Rijksmuseum, baby in draagzak. Je kunt met de lift naar beneden, geen rij & je hebt er een kolfruimte als je daar gebruik van wilt maken. Lekker op tijd in de hotelkamer, filmpje kijken. Erg van genoten. Uit de sleur inderdaad en lekker aandacht voor elkaar.

7 maanden geleden

Wij nemen onze baby eigenlijk overal mee naartoe in wandelwagen of draagzak. Hoe vaker je dit doet, hoe makkelijker het gaat voelen!

7 maanden geleden

Dagje efteling (kan van te voren goed naar de planning of het druk wordt!) wij hebben een abo, is erg leuk om er te wandelen, en bij veel attracties heb je baby switch (kun je omste beurt in de attractie, neem vooral nog iemand mee dan kun je samen met je man ergens in)

7 maanden geleden

Reactie op Oostende

Wij nemen onze baby overal mee naartoe. Nu met de slaapjes van mijn oudere ...
Misschien is dat ook het probleem, ik weet niet goed meer wat ik deed met m'n leven voordat ik een baby had 😂😂😂 Maar het bos vind ik een goede! Hier in de randstad niet echt grote bossen maar er zijn wel opties.

7 maanden geleden

Reactie op Merel8989

Ik zit ook wel veel thuis, wandelen samen doen we wel regelmatig. Het terra ...
Ja ik merk ook dat stillliggen in de kinderwagen voor langere tijd niet haar favoriete bezigheid is.. even op schoot kan natuurlijk wel als ze rustig is. Maar ik zit toch niet zo relaxed dan. Snap helemaal dat je er even van genezen bent haha 😅

7 maanden geleden

Reactie op Lielveer

Wij zijn een nachtje naar Amsterdam geweest met z’n drieën. Naar het Rijksm ...
Wat leuk! Klinkt als heerlijk even uit de sleur. Ik zou me wel heel bezwaard voelen in een hotel als de baby gaat huilen. Dat zal toch te horen zijn op andere kamers.. Had jij daar geen last van? Of geen gehuil? Hier de ene avond niks aan het handje maar soms nog wel ff een huiluurtje. En hoe ging het met ontbijt?

7 maanden geleden

Wij zijn in een natuurhuisje op vakantie geweest en gingen naar de dierentuin en veel wandelen. Met de autoritten erbij krijgt hij sowieso slaap. En lekker op visite bij mensen. Iedereen lijkt een baby leuk te vinden. Kinderwagen mee. Kleed mee om daar evt op de grond te leggen. Helemaal leuk vindt onze baby het als we met de trein gaan. Dat vindt hij echt geweldig.

7 maanden geleden

Hier gaat ze overal mee naar toe, de oudste ook. Pas mee op vakantie. Maar ook gewoon naar de stad, terras, kidsplaza, dierentuin, etc. De eerste twee keer was voor haar wat veel en huilde ze even, daarna is ze gewoon rustig geweest elke keer

7 maanden geleden

Dierentuin, speeltuin, naar t strand, eigenlijk neem k de baby overal mee naar toe waar de oudste wil gaan. Alleen het zwembad heb k nog niet geprobeerd (de baby in de wandelwagen en met de oudste in t water), Die staat voor komende woensdag op t programma

7 maanden geleden

Vindt dit ook heel lastig hoor! Zeker in combinatie met het warme weer, terrasje of een keer lunchen is leuk. Maar verder doe ik ook niet heel erg veel buiten wandelen en de nodige boodschapjes. Baby zwemmen lijkt me super leuk, maar na 15 min is dat ook weer klaar met zo’n kleintje.

7 maanden geleden

Reactie op marrie112

Dierentuin, speeltuin, naar t strand, eigenlijk neem k de baby overal mee n ...
Strand inderdaad! Deed het hier ook geweldig. Nog nooit zo’n chille baby gehad.

7 maanden geleden

Reactie op Schmett

Strand inderdaad! Deed het hier ook geweldig. Nog nooit zo’n chille baby ge ...
Ik wil zoooo graag naar het strand, maar het lijkt me juist zo'n gedoe met zo'n kleine baby met de zo'n en het zand. Hoe heb jij dat gedaan dat het zo'n succes was?

7 maanden geleden

En bijvoorbeeld een keer een bakfiets huren (met standaard voor autostoel, dan kan de kleine er veilig in) en lekker samen gaan fietsen? Lekker buiten en je actieradius is wat groter dan met wandelen.

7 maanden geleden

Laat het vooral los dat je je bezwaard voelt als je baby een keertje huilt! Dat hoort er nou eenmaal bij met zo een kleintje en als je je daar niet druk om maakt is alles veel meer ontspannen en zie je ook de obstakels niet meer bij wat je kan ondernemen. Gisteren met een vriendin geluncht op terras, m’n meisje van 13 weken moest even wat huilen voordat ze in slaap viel. Maak ik me totaal niet druk over, iedereen begrijpt toch dat dat kan met een jong kind. Heb je je zelf ooit gestoord aan iemand met een baby die even huilt? Laat het los en doe lekker waar je zin in hebt met de baby, er kan zoveel meer dan je denkt! En als het toch niks blijkt te zijn heb je het in elk geval geprobeerd en weer wat geleerd :)
Vooral met dit weer ben ik veel in het bos te vinden met hond, heerlijk! Mijn zoontje kijkt zijn ogen uit, mooi om te zien. Ik ga ook graag naar de stad of Intratuin, of we rijden met de auto een stukje om ergens anders te gaan wandelen. Of naar de lokale snackbar voor een ijsje haha

7 maanden geleden

Reactie op LissaM

Wat leuk! Klinkt als heerlijk even uit de sleur. Ik zou me wel heel bezwaar ...
Onze huilt niet tot nauwelijks, dus ik voelde me daar wel zeker genoeg over. Wij hebben de ochtend ontbijt op de kamer laten bestellen, doe ik normaal nooit maar vond het nu ideaal.

7 maanden geleden

Uitjes -Bos/strand -Dierentuin -Rondje tuincentrum -Kidscafe lunch (Keck, Kroos, Barista cafe) -Ballorig -Zwemmen (baby kan in de box of mee zwemmen) -Babyspa -Boederij Molenwaard -Ezelsbruggetje -Sprookjeswonderland -Peppa world -Plaswijckpark -Linneaushof -Julianatoren -De beleving Rotterdam kinderboerderij -Sluis Gouda speeltuin -Kabouterbos Bentwoud -Boederij t Geertje Museums -Nijntje museum -Spoorwegmuseum -Archeon -Naturalis -Nemo -Kinderboeken museum De oudste heeft het dan zeker naar haar zin en de baby kan overal mee naartoe ❤️