10 Reacties

één maand geleden

Ik vind op tiktok cam.and.mal leuk om te volgen. Weet niet of zij ook insta/YouTube hebben. Volgens mij is ze nu iets van 15 weken zwanger.

één maand geleden

Lynn? de vriendin van Gio? is wel zwanger maar weet niet wanneer en vond het wel leuk om te vlogs van Myron (vriendin van Enzo knol) terug te kijken om te zien hoe zij zich voelde want ze hield het elke week bij met een kort vlogje op TikTok!

één maand geleden

Die 2ling uit urk is ongeveer even ver als wij zwanger.

één maand geleden

Ik denk dat meeste van ons termijn het nog niet bekend hebben gemaakt. Ik vind het wel leuk om Roosmarijn Koster te volgen en haar vlogserie, zij is nu 20 weken denk ik. En dubbelzen, een verloskundige. Zij is nu ook zo rond 20 weken.

16 dagen geleden

Misschien hockeyster lidewij welten, die heeft geen maand bekend gemaakt... Verder al iemand ontdekt? Zwemster Kromowidjojo misschien.

15 dagen geleden

Reactie op Pinolovertje

Misschien hockeyster lidewij welten, die heeft geen maand bekend gemaakt... ...
Lidewij is nu ruim 20wkn dus die klopt net niet.

15 dagen geleden

Reactie op LanaAa

Ik denk dat meeste van ons termijn het nog niet bekend hebben gemaakt. Ik ...
Leuke tip, die Roosmarijn! Klopt het dat ik van Dubbelzen alleen video's van een jaar geleden vind?

15 dagen geleden

Ik vond Dee (de ex van Enzo Knol 😜) leuk om te volgen! Is momenteel niet zwanger maar heeft wel wekelijks gevlogd over twee eerdere zwangerschappen. Vind haar altijd wel lekker nuchter en eerlijk. En heeft de nodige tegenslagen gehad, waardoor je merkt dat het allemaal niet vanzelfsprekend is maar iets heel bijzonders, dat vond ik ook wel mooi. :)

13 dagen geleden

Reactie op Knopje

Leuke tip, die Roosmarijn! Klopt het dat ik van Dubbelzen alleen video's va ...
Oeh zou kunnen. Ik volg haar op Instagram en ze maakt ook podcasts geloof ik, maar nog niet helemaal in verdiept.

7 dagen geleden

Ik heb weer een paar influencers gevonden die zwanger zijn. Haha! Hierbij: - Charlotte Blitzblum (YouTube) - Nicole Huisman (podcast, Instagram) Iemand anders nog tips?