11 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb het ook sinds vandaag.. ben rond jou termijn ook… eng he? 😅 Ik denk dat het niks is en het erbij hoort zoals mijn vk ook zei!

3 maanden geleden

Reactie op Mariska26

Ik heb het ook sinds vandaag.. ben rond jou termijn ook… eng he? 😅 Ik denk ...
Ja super eng en heel erg stressvol 😭

3 maanden geleden

Reactie op Jihjih

Ja super eng en heel erg stressvol 😭
Ja vind ik ook! Maar het hoort er ook echt bij, ik probeer ook positief te blijven!

3 maanden geleden

Herkenbaar verhaal, ik ben ietsje verder met 6,5 week, maar ook last van hetzelfde sinds eergisteren. Heel eng inderdaad en geen fijn gevoel. Een vriendin van mij gaf aan dat ze het ook had tijdens haar zwangerschap en ze heeft nu een gezonde dochter van 1 jaar oud. Dus dat is hoopvol nieuws!

3 maanden geleden

Dit heb ik gisteravond ook gehad. Ik ben nu 6+1. Het schijnt normaal te wezen rond deze tijd. Geen zorgen over maken. Waarschijnlijk nog een bloeding van de innesteling of er is een bloedvaatje in de baarmoedermond geknapt. Zolang je geen helder bloed verliest, stolsels en erge buikpijn heb zou ik me niet druk maken. 🫶🏻

3 maanden geleden

Reactie op Brtls92

Dit heb ik gisteravond ook gehad. Ik ben nu 6+1. Het schijnt normaal te wez ...
Dankjewel voor de geruststelling, zwanger zijn brengt veel stress mee 🥲😂

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 6 weken en heb dit vanaf week 4.3 tot 5.5 gehad! Begon eerst met donkerbruin en werd daarna steeds wat lichter. Afgelopen dagen niks meer gehad. Eerst was ik ook bang voor een miskraam en had dat al helemaal (voor zover mogelijk) geaccepteerd, maar de volgende ochtend had ik helemaal geen buikpijn gehad. Drie dagen daarna een knalpositieve test. Zolang je idd geen stolsels verliest, niet helderrood is en je geen buikpijn hebt hoef je je geen zorgen te maken ❤️

3 maanden geleden

Hoe is het verder verlopen voor jullie?

3 maanden geleden

Ik had ook wat bloed met plassen bruin en de volgende ochtend helder rood bloed met afvegen. Dat was precies met 4 weken en op de dag dat ik normaal ongesteld moest worden. Morgen ben ik 6 weken en voel me hartstikke zwanger, woensdag 1e echo 😇

2 maanden geleden

Reactie op LEYLAJAVA

Ik had ook wat bloed met plassen bruin en de volgende ochtend helder rood b ...
Spannend, hoe was je echo?

2 maanden geleden

Reactie op Muts38

Hoe is het verder verlopen voor jullie?
Ik had nog steeds last van roze afscheiding en op 20 juli helder rode afscheiding en sinds een paar dagen doorzichtige afscheiding met af en toe bruine afscheiding er door heen. 30 juli heb ik mijn 8 weken echo en dan ben ik 7+6.