3 Reacties

2 maanden geleden

Hee, mocht je twijfelen kun je natuurlijk altijd je verloskundige even bellen. Krampen is wel echt iets wat je vaak hoort zelf heb k dit ook wel in me zwangerschappen ervaren. Wel niet continu maar k hoor ook van meiden die dus echr in hun eerste termijn en extreme buikkrampen hadden dus het wil niet altijd iets ernstigs zijn er gebeurt natuurlijk vanalles daar binnen. Gefeliciteerd met je zwangerschap❤️❤️❤️

2 maanden geleden

Wat lief dank je wel. Ik heb de verloskundige gebeld zodra ik dat bloed zag, maar toen had ik nog geen buikpijn dus heb dat helemaal niet genoemd. Ze maakte zich geen zorgen om dat bloedverlies omdat t zo minimaal en niet helderrood. Ik heb ook gelezen dat buikpijn tijdens de zwangerschap normaal kan zijn, maar ik vind t gewoon gek dat t optreedt na dat bloedverlies. Misschien is t toeval misschien is t niks ja geen idee word wel een beetje gek. Ik ga het nog even aankijken en morgen misschien dan toch de verloskundige bellen opnieuw

2 maanden geleden

Heeft het niet te maken met naar de wc gaan? Daar heb ik namelijk last van. Soms buikpijn als darmen vol zitten maar wc gaan niet lukt. En dan met wat duwen komt er ook al vrij snel bloed!