13 Reacties

3 maanden geleden

Heb je een foto van je testen? 😊

3 maanden geleden

Reactie op RIRII

Heb je een foto van je testen? 😊
Bovenste test is van zaterdag. Middelste van gister en de onderste van vandaag.

3 maanden geleden

Ze lijken wel donkerder te worden, toch? Wel vreemde streepjes, die onderste is maar een half streepje. Heb je al eens andere testen geprobeerd?

3 maanden geleden

Reactie op Oostende

Ze lijken wel donkerder te worden, toch? Wel vreemde streepjes, die onderst ...
Volgens mij is de kwaliteit van de foto een beetje verslechterd na het plaatsen.. want het zijn echt alle 3 even donkere streepjes.. ja heb ook de etos testen gedaan die waren nog lichter😔 die zag je bijna niet op een foto.

3 maanden geleden

Reactie op Sterredb

Volgens mij is de kwaliteit van de foto een beetje verslechterd na het plaa ...
Dit zijn alle testen. Maar sommige zijn op de zelfde dag gedaan

3 maanden geleden

Ze blijven inderdaad wel licht, maar sommige mensen maken traag HCG aan. Mss ook een late innesteling? Ik hoop met je mee dat ze alsnog oplopen de komende dagen 🍀

3 maanden geleden

Ik heb bij mijn vorige 2 miskramen ook zulke lichte streepjes op mn testen gehad 😕 werd ook snel nog lichter en daarna negatief. Wilt natuurlijk niet zeggen dat dit ook bij jou zo is, maar dat was mijn ervaring. Hopelijk komt het gewoon doordat je traag hcg aanmaakt! Misschien kun je een clearblue test doen?

3 maanden geleden

Reactie op Sterredb

Bovenste test is van zaterdag. Middelste van gister en de onderste van vand ...
Ze lijken naar mijn mening wel donkerder te worden ookal is de laatste een half streepje. Ik zie het wel eigenlijk 🙂

3 maanden geleden

Je zou voor de zekerheid een digitale van CB kunnen doen, die dan ook het aantal weken aangeeft 😊

3 maanden geleden

Ik had een fijne test van de kruitvat met weken indicator, ik vond hem fijn omdat je met de handleiding een idee hebt hoeveel hcg je hebt. Bij twijfel kan je ook de huisarts vragen om morgen en bijvoorbeeld dinsdag bloed te laten prikken op hcg om te kijken of hij voldoende oploopt.

3 maanden geleden

Reactie op TalVer93

Ik had een fijne test van de kruitvat met weken indicator, ik vond hem fijn ...
Ja daar zat ik ook aan te denken. Maar vroeg me af of ze dat zomaar doen. Heb nog nooit gehoord hier van mijn omgeving dat meiden bloed laten prikken. Hoor wel dat het veel gedaan wordt ij het buitenland..

3 maanden geleden

Reactie op Evaapje

Je zou voor de zekerheid een digitale van CB kunnen doen, die dan ook het a ...
Ik ben nu 4+5 weken zwanger. Hoeveel zou de cb nu aan moeten geven? Ik dacht ik wacht tot ik 6 weken ben dan moet hij vgm 3+ aangeven toch als het goed is?

3 maanden geleden

Reactie op Sterredb

Ik ben nu 4+5 weken zwanger. Hoeveel zou de cb nu aan moeten geven? Ik dach ...
Hey ik heb precies hetzelfde op dit moment, eergisteren en gisteren een heel vaag lijntje. Ik ben ontzettend onregelmatig en heb lange cyclussen. Heb je de clearblue al gedaan? Gaf deze al wat aan. Ik dacht ook nog even daarmee te wachten maar tegelijkertijd wil ik ook duidelijkheid 🙈 ik zou nu 4+3 moeten zijn