10 Reacties

2 maanden geleden

Herkenbaar! En heel normaal. Komt van een groeiende baarmoeder. No worries dus. Kan de gehele zwangerschap blijven (had ik bij mijn 1e).

2 maanden geleden

Dit is mijn 2e maar bij me eerste nooit echt last van gehad

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Herkenbaar! En heel normaal. Komt van een groeiende baarmoeder. No worries ...
Wel fijn om te weten dat dit heel normaal is en er bij hoort

2 maanden geleden

Wel fijn om te weten dat dit heel normaal is en er bij hoort
En bij onzekerheid gewoon even de vk bellen☺️ daar zijn ze voor

2 maanden geleden

Hi! Ik heb dat nu ook erg sinds 2 dagen. Ik ben nu 7+5. Maar ook wat bruin bloed verlies. Iemand die dat ook herkend? Vind de combinatie van krampen en bloed erg zorgelijk 😥

2 maanden geleden

Ik heb dit ook nog vaak genoeg ik ben nu 6 weken en 3 dagen en die menstruatie krampen die je hebt betekend dat je kindje en je baarmoedergroeien je kan bijvoorbeeld een kruik op je buik leggen dat helpt tegen de krampen

2 maanden geleden

Reactie op SandyKT

Hi! Ik heb dat nu ook erg sinds 2 dagen. Ik ben nu 7+5. Maar ook wat bruin ...
Hi, ik had gister ook ineens roze/bruin bloedverlies icm krampen (7+4) Toch de verloskundige even gebeld omdat ik in dec een miskraam heb gehad. Ik mocht langs komen voor een echo, en daar was een mooi kloppend hartje te zien. Het stelt me wel gerust en het hoort er blijkbaar soms bij🙈 als je het niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen, daar zijn ze voor! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Deborahhh95

Ik heb dit ook nog vaak genoeg ik ben nu 6 weken en 3 dagen en die menstrua ...
Bedankt voor de tip! Het is alleen af en toe over de dag heen maar wel een paar keer niet dat het Pijn doet maar ik voel het wel! En soms ook als ik begin met bewegen voel ik het ook nu sinds gisteren heb ik dit

2 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Hi, ik had gister ook ineens roze/bruin bloedverlies icm krampen (7+4) Toch ...
Het is bij mij helaas doorgezet tot een miskraam. Vandaag het kindje verloren met 8 weken. Het had al oogjes en armpjes en beentjes 😥 Het was ons eindelijk gelukt na 3 jaar medische trajecten maar het mocht helaas niet zo zijn. Heel veel verdriet op dit moment.

2 maanden geleden

Reactie op SandyKT

Het is bij mij helaas doorgezet tot een miskraam. Vandaag het kindje verlor ...
Ah neee😢 wat een verdriet zullen jullie hebben. Pff wat heftig zeg, en dat na zo’n lang traject😢 heel veel sterkte!! Ik had het toen echt onderschat hoeveel het met je doet. Het doet echt pijn. En laat die pijn er ook zijn! Ik hoop dat je lichaam het zelf oppakt, en dat je uiteindelijk snel weer zwanger mag worden. Maar dat wil je nu helemaal niet horen misschien. Heel veel sterkte❤️