22 Reacties

17 dagen geleden

Bij mij zijden ze ook dat die voor lag maar toch voel ik al sinds 15 weken iets is wel mijn 2 e kindje

17 dagen geleden

Hier ook placenta voorzijde dus ben benieuwd m'n derde kindje de andere 2 aan de achterzijde.

17 dagen geleden

Hier ook voor, nu 15.2 maar voel af en toe wel wat (7e kindje)

17 dagen geleden

Nu 16+2. Placenta ook voor. 2e kindje en voel nog niks

17 dagen geleden

Ik heb het idee dat ik hem heel af en toe voel, maar het kan ook iets anders zijn, ik ben ook 18 weken en tijdens de 13 weken echo dachten ze inderdaad dat mijn placenta vooraan lag. Volgende week de 20 weken echo, dan ben ik erg benieuwd waar hij ligt

17 dagen geleden

Reactie op DaphneBoaz

Hier ook voor, nu 15.2 maar voel af en toe wel wat (7e kindje)
Wuw, 7 kids! Bijzonder. Hoeveel willlem jullie er? En hoe doen jullie dat in de auto en op vakantie? 馃ス

17 dagen geleden

Mijn placenta ligt iets meer rechts voorin. Sinds week 16 voel ik duidelijk wel iets, juist aan de linkerkant. Echoscopist wees met de geslachtsbepalingsecho aan, de plek op mijn buik waar de placenta niet zit, precies de plek waar ik regelmatig dingen voel. Kan niet anders dan dat het de baby is zei ook de echoscopist, dit is nl slechts een paar cm dik tot de baby. Nu ben ik ook erg slank wat volgens hem een rol speelt.

17 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Wuw, 7 kids! Bijzonder. Hoeveel willlem jullie er? En hoe doen jullie dat i ...
Dit is de laatste 馃槉 wij rijden in een MG zs en een kia, wij gaan altijd met 2 auto's weg, en op vakantie naar Duitsland

17 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Ik heb het idee dat ik hem heel af en toe voel, maar het kan ook iets ander ...
Bij mij exact dit! Ik heb de baby vandaag ook duidelijk gevoeld maar bij mij werd bij de 13 weken echo ook gedacht dat hij voor lag. Volgende week weten we meer

17 dagen geleden

Hier ook de placenta voor. Ik ben 15 weken en ik denk wel dat ik af en toe iets voel, maar het is echt nog super lichtjes

16 dagen geleden

Bij mij ligt hij ook voor. Ik ben vandaag 17 weken en nog niets gevoeld

16 dagen geleden

Ik heb ook de placenta voor liggen. Ben vandaag 18+4 en twijfel of ik iets gevoeld heb 鉂わ笍

16 dagen geleden

Bij mij ligt de placenta volledig achter, ben 16 weken en ook nog niks gevoeld 馃檭. Hoop echt dat het snel komt!

16 dagen geleden

Reactie op IIssaa

Bij mij ligt de placenta volledig achter, ben 16 weken en ook nog niks gevo ...
Ik ook niet hoor, de verloskundige zei gisteren dat het ook wel vroeg is om het nu al te voelen.

16 dagen geleden

Mijn placenta ligt voor,maar ik heb het kindje links voor gevoeld,de verloskundige zei dat het kan kloppen omdat daar mijn placenta wat dunner is Ben 16+2

15 dagen geleden

Hier 18+3 en ook placenta voor maar voel me kleine mannetje geregeld al. 馃懚馃徏馃┑

14 dagen geleden

Mijn placenta ligt ook voor, ik ben nu 17 weken maar ik voel haar nog (steeds) niet. Soms denk ik, misschien als ik eenmaal in bed lig en rust dat ik het wel voel, maar helaas 鈽癸笍. Het is ons 1e kindje.

14 dagen geleden

Reactie op DaphneBoaz

Hier ook voor, nu 15.2 maar voel af en toe wel wat (7e kindje)
7e kindje? Wauw wat mooi! Ik heb zoveel vragen 馃槏

14 dagen geleden

Reactie op ellenrose

Mijn placenta ligt iets meer rechts voorin. Sinds week 16 voel ik duidelij ...
Dit heb ik ook! Links voel ik hem sinds 17 weken duidelijk, rechts nu af en toe een beetje (ben nu ruim 19 weken). Grappig dat de placenta echt als een soort stootkussentje werkt 馃槈

14 dagen geleden

Hier ligt de placenta voor, hoog. Voelde toevallig eergisteren wat getrappel helamaal onderin, bijna bij mn schaambeen zeg maar. Ben nu 17+4. Vorige zwangerschap voelde ik het met 15 weken, toen lag de placenta achter.