7 Reacties

8 maanden geleden

Met litteken creme van de kruidvat.

8 maanden geleden

Reactie op angelltje

Met litteken creme van de kruidvat.
Thnx, ga ik even kijken, als ik Google zie ik tig cr猫mes maar ook echt absurd duur馃槺

8 maanden geleden

Ik niks. Bij vorige 2 ook niet gedaan en die waren super goed hersteld en zag je amper nog 馃槵 dus dat kan ook goed gaan haha. Als is t miss wel goed v je litteken, omdat je t dan ook wat masseert? Geen idee 馃榿

8 maanden geleden

bij vorige niet gedaan, wel goed hersteld. Nu doe ik het wel, met amandelolie. Het gaat met name om het soepel houden.

8 maanden geleden

Ja ik smeerde al vrij snel, woon in Frankrijk dus het merk wat ik gebruik is Frans. Zit nu op 6 weken na bevalling, mij was aangegeven dat mijn keizersnee erg groot was dus hopelijk gaat de cr猫me op lange termijn werken 馃馃徎

8 maanden geleden

Met olie, vooral om het litteken los te masseren van de huid! Zodat er geen verklevingen komen. Nu 7 weken en gestart (erg rustig) met ongeveer 5 weken.

8 maanden geleden

Ik smeer met alhydran, dat werd me aangeraden, geen idee of het iets doet, we gaan het zien 馃槄. Bij m鈥檔 vorige niks gesmeerd, wel fysio behandelingen gehad (litteken therapie) daardoor wel redelijk ok geheeld maar wel hypertrofisch dus hopelijk voorkomt smeren dat dit keer