16 Reacties
11 dagen geleden
Wij hebben nooit een luiertas gebruikt. We hadden gewoon een verschoonzak voor wasbare luiers waar we een set schone kleren, schone luiers, doekjes e.d. in deden. Deze verschoonzak ging van tas naar tas of gewoon los in de kinderwagen. Ondertussen hebben we aan een verschoonetui genoeg.
Tip: kijk niet bij de standaard luiertassen, maar ook naar normale tassen die je kan gebruiken. En een luiertas is dus echt niet perse nodig
11 dagen geleden
Wij hebben deze! Veel vakjes, ook met zo'n isolerende laag. Klein tasje voor speen en qua kleur past ie perfect bij onze kinderwagen🙃
11 dagen geleden
Ga voor een rugzak! Dat is echt super fijn en praktisch. En iets unisex als je een man hebt, dan loopt hij daar ook rustig mee rond 😉 ik had er toen een gevonden via een website en die was prijs interessant. Die is nu wel versleten na bijna 4 jaar. Ben nu bezweken voor de nieuwe lijn van K&S ☺️ die is zowel een rugzak als draagzak te gebruiken. Wel erg aan de prijs maar omdat ik het zoveel gebruikte vond ik het wel de moeite waard.
Handig is als je ook isoleervak hebt voor melk bijv.
Ik heb ook een mooie tas die je over je schouders droeg maar dat was niet zo praktisch. Wordt toch allemaal wel zwaar en vaak heb je je handen vol. Op je rug heb je er echt het minst last van.
10 dagen geleden
Ik vond een rugzak juist helemaal niet handig. En al die vakjes… ik raakte vooral steeds kwijt wat ik zocht en vond het onhandig dat alles achter een ander vakje/ritsje/klittenbandje zat. Geef mij maar een grote mom bag (Studio Noos vind ik leuk maar veel merken maken ze) waar alles bij elkaar in zit en die je makkelijk om de kinderwagen hangt. Daarin een wetbag met wat essentials voor de verschoning, maar de rest gewoon bij elkaar.
10 dagen geleden
Ik heb deze en ben er mega tevreden van. Heeft 2 grote compartimenten, eentje gebruik ik voor alles eten en eentje voor alles verschonen. Ik vind het wel gemakkelijk om dat onderscheid te maken. Verder is hij ook groot genoeg voor fles water, thermos, enkele flessen, speentjes, een extra set kleren, een stuk of 10 pampers, een verschoningsmat en doekjes, en een tasje met wat andere kleine spulletjes in. Groot genoeg voor een hele dag op pad te gaan.
9 dagen geleden
Reactie op Blijstel
Welk merk is dit? Ik zoek ook nog een nieuwe luiertas en deze lijkt me hand ...
Ik heb em van Bol.com en merk wat daar bij staat is Zedar ofzo😅 ik denk als je zoekt op luiertas rugzak en dan het merk dat je er wel komt!
(Weet niet of ik een link mag delen hier..🫣)
9 dagen geleden
Reactie op Kiwinasje
Een luier etui voor doekjes, verschoon kussen en luiers! Die gooi je zo in ...
Luier etui vond ik ook heel fijn! Maar een grote tas ook. In het begin zat hier ook kolfapparaat en flesjes in (met isolatie voor temperatuur houden), verder ook reserve setjes, speeltjes en snacks bijv.
9 dagen geleden
Ik zou vooral iets kiezen waar je nu ook gebruik van zou maken. Gebruik je nu rugzakken, kies dan ook een rugzak. Je kunt een speciale luiertas aanschaffen als je dat idee fijn vindt, maar een 'gewone' tas kan ook. Wij gebruiken een tas met zo'n laptopvak, een groot vak en een voorvak. Daar konden er goed verschillende dingen in scheiden tussen de vakken. Vond ik fijn werken! Maar je hebt ook mensen die dat juist niet fijn vinden en liever alles bij elkaar in een grote shopper hebben. Je kent jezelf het best dus kies vooral iets van bij jou past :D