9 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb de mybambini nu alweer 11 weken bij mn jongste in gebruik, en bij mijn oudste heb ik hem meer dan 1 jaar gebruikt en werkt nog steeds top! Ik gebruik m voor alle voedingen op te warmen. In heb er 2 zodat er altijd 1 vol is..
6 maanden geleden
Ik gebruik zelf de numsy heat en go en ben er echt super tevreden over. Mijn ervaring is dat hij sneller warm is dat de gemiddelde flessenwarmer. Past ook lekker veel water of borstvoeding in en hij gaat qua batterij lang mee (handig met een dagje uit). Ik had een review geschreven omdat ik zo tevreden was en toen kreeg ik een kortingscode van hun. Mocht je willen bestellen krijg je met de LIEKEVANDERVELDEN10 10% korting geloof ik.
6 maanden geleden
Redelijk tevreden met luvion pro, hoewel ik ook vond dat hij snel leeg is. Maar verder wel erg fijn in gebruik.
Ik gebruikte hem elke avond om de fles van mijn oudste op te warmen zodat ik in het avond ritueel niet nog even naar beneden hoef (mama alleen, dus geen extra handen beschikbaar).
6 maanden geleden
Geen geld uitgeven aan flessenwarmers 🫣
Is straks weer een nutteloze machine die de afvalberg vergroot.
Water koken en in een thermos doen en dan mengen met koud water als je een flesje maakt.
Gaat eens zo snel, gaat niet kapot of plat net wanneer je hem nodig hebt, en minder gerief om mee te sleuren. Oja, en geen onnodige uitgave, het leven is al duur genoeg 🤷🏼♀️
6 maanden geleden
Hier ook een my bambini. Bij de eerst rak gebruikt en nu weer, gast overal mee naartoe.
6 maanden geleden
Reactie op liekevelden
Ik gebruik zelf de numsy heat en go en ben er echt super tevreden over. Mij ...
Ik heb deze ook, top ding! Vind zo'n warmer veel handiger dan eentje waarbij de fles in een laagje water staat (zoals Philips Avent, die hebben we ook gehad maar die deed het niet goed). Die van Numsy neem je ook makkelijk mee. Heb ook de oplaadbare thermosfles van dat merk voor onderweg en 's nachts, ook een fijn ding, maae de heat & go is ook draadloos.