5 Reacties

2 maanden geleden

Hi, Wat vervelend zeg! Misschien fijn om even te checken of het geen blaasontsteking is. Een blaasontsteking voelt vaak anders tijdens een zwangerschap 😊.

2 maanden geleden

Reactie op Fox2

Hi, Wat vervelend zeg! Misschien fijn om even te checken of het geen blaas ...
Jaa ik had laten checken alles was goed gelukkig ben gewoon een druktemaker denk ik hahah

2 maanden geleden

Hoi, zwaar gevoel bij de plassen kan ook misschien blaas ontsteking zijn. Al jou zorgen snap ik wel hoor! Ik ga ook door een rollercoaster met emoties, blijdschap maar ook angst. Afgelopen donderdag heb ik een mooi echo gehad! Alles klopte! Maar goed... dan hebben ze over een nipt test en de 13de echo, allemaal goed hoor dat ze dat vertellen maar op dat moment wil ik dat niet horen. Je bent nu verder met jou zwangerschap en het kan zijn dat je lichaam helemaal goed geregeld is met hcg enz.. bij mijn eerste zwangerschap van me zoon had ik al met 9 weken geen symptomen meer! En alles was goed.

2 maanden geleden

Reactie op Monique12

Hoi, zwaar gevoel bij de plassen kan ook misschien blaas ontsteking zijn. A ...
Jaa klopt daar dacht ik meteen aan had gelijk laten checken maar alles was goed ik ben ook gewoon echt een druktemaker met alles wel altijd bang voor de wat als en nu lijkt het allemaal wel veel erger hahah gelukkig woensdag de intake met de verloskundige ben benieuwd wanneer de volgende echo gepland word hoop heel snelll 🫢

2 maanden geleden

Reactie op lovelifexx

Jaa ik had laten checken alles was goed gelukkig ben gewoon een druktemaker ...
Ah, fijn dat dat allemaal goed was! Ik herken het wel hoor, dat druk maken. Ik probeer mezelf nu aan te leren dat alles fout kan gaan, maar dat daar continu mee bezig zijn geen leven is. Dit hou je namelijk, want wiegendood, kindjes worden ziek, volwassenen worden ziek. Het hoort helaas bij het leven en dan is het hopen dat het jou bespaard blijft. En dat is moeilijk hoor! Ik heb al van jongs af aan hypochondrie, dus ik weet hoe moeilijk het is.