61 Reacties

3 maanden geleden

Hai ja hier 3 maart en zwanger van een tweeling 🥰 heb 11juli ook de echo staan

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws.🩷💙 hier rond 6 maart uitgerekend na een jaar proberen!

3 maanden geleden

Hier ook 8 maart volgens berekening. Maar je zit in de maart groep. Dus iedereen zal in maart uitgerekend zijn😜

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! 😊 Hier ook 3 maart uitgerekend!

3 maanden geleden

Hai ja hier 3 maart en zwanger van een tweeling 🥰 heb 11juli ook de echo s ...
Leuk! Hoe ben je erachter gekomen dat het een tweeling is? 😁

3 maanden geleden

Reactie op DSVDL

Leuk! Hoe ben je erachter gekomen dat het een tweeling is? 😁
Ik moest maandag voor een echo ivm wat buikpijn en bloedverlies (in het verleden miskraam ) dus daar zag ze 2 eitjes eentje beter en groter dan de andere dus ze zegt kan nog alle kanten op gaan maar goed we moeten over een week terug komen dan hopen we iets meer duidelijkheid te hebben. Al houden we hoop dat alles goed blijft gaan wordt wel pittig van 1 naar 3 kinderen maar goed we zijn zo ontzettend dankbaar voor die wonder 🍀

3 maanden geleden

Ik ben 20 maart uitgerekend 🥰

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal, ik ben 15 maart uitgerekend! Nu 3 + 5 weken

3 maanden geleden

😊

3 maanden geleden

Hebben jullie ook allemaal pas de echo bij 8 weken staan? Ik wil eigenlijk echt graag bij 6 weken de echo ivm vorige zwangerschap miskraam… zo spannend nu! Benieuwd naar jullie verhalen

3 maanden geleden

Hallo allemaal, Gefeliciteerd allemaal 🩵🩷. Na 2 jaar en 1 ronde IUI zijn we eindelijk in verwachting van ons tweede kindje. Volgens mijn eigen berekening ben ik 10 maart uitgerekend. Ik heb op 18 juli de eerste echo staan met 6,5 week bij het ziekenhuis. Ik weet nog niet of ik een medische indicatie heb of niet. Dat zal dan duidelijk worden. Ook heb ik via de verloskundige op 1 augustus nog een intake en echo staan. Echt zo spannend allemaal! Hebben jullie al klachten?

3 maanden geleden

Reactie op Luna 🌙

Hallo allemaal, Gefeliciteerd allemaal 🩵🩷. Na 2 jaar en 1 ronde IUI zijn ...
Ja heel erg hier bij me dochter had ik helemaal niks geen kwaaltjes pas op het einde pas nu al zo rugpijn en buikpijn (tweeling) en misselijkheid en extreem moe en hongerig 🫣

3 maanden geleden

Ja heel erg hier bij me dochter had ik helemaal niks geen kwaaltjes pas op ...
Pfff dat klinkt inderdaad pittig. Ik begin al te tonen, ben zo moe en heb echt heel veel honger. Kan me niet herinneren dat dit bij de eerste ook zo was.

3 maanden geleden

Reactie op Luna 🌙

Hallo allemaal, Gefeliciteerd allemaal 🩵🩷. Na 2 jaar en 1 ronde IUI zijn ...
Oh zo fijn, gefeliciteerd! Ik heb 18 juli ook de eerste echo in het ziekenhuis 😀

3 maanden geleden

Hier ook 8 maart volgens berekening. Maar je zit in de maart groep. Dus ied ...
Hi Lynnnie ik herken je nog van geboorte topic sept 23😃 jij ook weer zwanger.. zo leuk🤣

3 maanden geleden

Hi dames...ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben van de 3e. Al een zoontje van 3,5 en een dochtertje van 9,5 maanden☺️ spannend weer. 1 augustus echo gepland....pfff wat duurt zoiets lang he🙈

3 maanden geleden

3+5 waarschijnlijk nu☺️

3 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Hi Lynnnie ik herken je nog van geboorte topic sept 23😃 jij ook weer zwang ...
Ohja echt? Haha ja geluklig wel ja. Het had 2.5 jaar geduurd bij de eerste met 2 miskramen en een bbz. Dus we dachten we gaan vroeg beginnen want misschien duurt het weer erg lang, maar nu eerste keer direct raak haha. Hopen dat t nu wel goed is en ik 22 juli een hartje zie

3 maanden geleden

Ohja echt? Haha ja geluklig wel ja. Het had 2.5 jaar geduurd bij de eerste ...
Ohh jeetje..dat kan ik helemaal begrijpen. Heftig zeg. Wat leuk dat het nu zo snel gelukt is! Hopelijk 22 juli goed nieuws☺️ ik duim voor je🍀

3 maanden geleden

Ik moest maandag voor een echo ivm wat buikpijn en bloedverlies (in het ver ...
Oh vandaar. Van harte gefeliciteerd! Dat komt vast allemaal wel goed. Heel veel succes met jouw zwangerschap verder 🍀🫶