61 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Yilllll

Oh zo fijn, gefeliciteerd! Ik heb 18 juli ook de eerste echo in het ziekenh ...
Echt? Dat is echt toevallig! Ik hoop dat de echo’s goed gaan zijn 🩵🩷

3 maanden geleden

Reactie op Luna 🌙

Echt? Dat is echt toevallig! Ik hoop dat de echo’s goed gaan zijn 🩵🩷
Ja, inderdaad! Ik ga duimen 🥰

3 maanden geleden

Reactie op moedertweeëntwintig

Hebben jullie ook allemaal pas de echo bij 8 weken staan? Ik wil eigenlijk ...
Volgens eigen berekening 16 maart uitgerekend🍀 ik heb eind vorig jaar ook een miskraam gehad, en ik heb de echo nu ook bij 8 weken. Ik ben juist blij dat ik hem pas met 8 weken heb, dan kan je ook echt wat zien al. Sommige hebben met 6 weken nog net geen hartslag, andere wel. Denk dat het alleen maar meer onzekerheid zou geven. Voor iedereen een hele fijne zwangerschap!🍀🥰

3 maanden geleden

Hoi meiden! Ik ben zwanger! Niet te geloven.. ik heb vorige maand mijn 3e miskraam gehad en nu zonder opnieuw ongesteld te worden opnieuw zwanger 🤰🏼 🤩 Ik vind het wel zo spannend niet normaal! Uitgerekend tussen 9/11 maart is lastig te zeggen door dat ik geen cyclus heb om te vergelijken. Eerste afspraak is 22 juli 🩵🩷

3 maanden geleden

Wat leuk allemaal dames. Ik ben 8 maart uitgerekend. Nu 4 weken en 6 dagen. Het is mijn eerste zwangerschap en de echo heb ik pas op 26 juli. Nog 3 weken wachten dus…. Het worden 3 lange weken ben ik bang :)

3 maanden geleden

Hi allemaal! Uitgerekend van ons eerste kindje op 2 maart, 17 juli eerste echo!👶🏻🩵🩷

3 maanden geleden

Reactie op ahucuk

Wat leuk allemaal dames. Ik ben 8 maart uitgerekend. Nu 4 weken en 6 dagen. ...
😍 we lopen gelijk! Spannend he de tijd lijkt maar niet voorbij te gaan.. mijn eerste echo staat op vakantie in het buitenland gepland. Dubbel zo spannend 🥹

3 maanden geleden

Hier 26 maart uitgerekend! 31 juli de eerste echo na een jaar vol hormonen een miskraam en ivf ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Iesss

Hier 26 maart uitgerekend! 31 juli de eerste echo na een jaar vol hormonen ...
Wat leuk ik ben 25 maart uitgerekend spannend!

3 maanden geleden

Gefeliciteerd!! Na 3 jaar, heerlijk!! Ik na 2,5 jaar en een miskraam en een korte innesteling en toch losgelaten. Nu pas 5.4 en met 7.2 een vitaliteitsecho, ik leef er zo naar toe! Kan niet wachten! Dit stelt geduld enorm op de proef en vertrouwen leren hebben.

3 maanden geleden

Reactie op moedertweeëntwintig

Gefeliciteerd allemaal, ik ben 15 maart uitgerekend! Nu 3 + 5 weken
Wij gaan gelijk op, ben ook 15 maart , uitgaande van laatste menstruatie dan. 1e echo heb ik 29e. En jij?

3 maanden geleden

Hiii, ik ben 18 maart uitgerekend. Aller eerste keer en hartstikke spannend, ben zo bang dat het mis gaat. 14 augustus de eerste echo!!❤️😮‍💨

3 maanden geleden

24 maart, eerste keer 😁 heel spannend nog. 15 augustus de eerste echo

3 maanden geleden

Reactie op Muts38

24 maart, eerste keer 😁 heel spannend nog. 15 augustus de eerste echo
Wij ook 24 maart ♡

3 maanden geleden

Uitgaande van laatste menstruatie 18 maart! 5 augustus eerste echo en het is de tweede!

3 maanden geleden

Na een miskraam met 10 weken na 1x proberen weer in verwachting❤️ uit gerekend vanaf mn eerste menstruatie dag zou ik 23 maart zijn uitgerekend. Super spannend hopen op een goede zwangerschap dit keer🍀 kan nu al niet wachten om de kleine te zien op de eerste echo

3 maanden geleden

Reactie op PinkLady22

Ik ben 20 maart uitgerekend 🥰
Ik ook 🩷

3 maanden geleden

Hoop dat iedereen die een inmiddels een echo hebben gehad, een goede hebben gehad 🍀 Voor zover ben ik 21 maart uitgerekend en moeten 5 augustus naar de verloskundige voor de eerste echo. Zo spannend🍀🙈

3 maanden geleden

Hier ook een positieve test na 7 maanden geleden een miskraam bij 16 weken te hebben gehad. Heel erg spannend maar we gaan weer hopen op 9 mooie maanden. 6 augustus de echo.🤞 Ik denk dat ik 17 maart uitgerekend bent. Spannend dames!

3 maanden geleden

13 maart. 25 juli eerste echo maar hebben er al eentje gehad waarop vruchtje zichtbaar was. Alleen nog geen hartje gezien