14 Reacties

2 maanden geleden

Mag gewoon hoor

2 maanden geleden

Zwangerhap-app!

2 maanden geleden

Reactie op Kleinbijtje

Mag gewoon hoor
We dachten precies hetzelfde 馃き

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

We dachten precies hetzelfde 馃き
Haha toevallig 馃槀

2 maanden geleden

Het gaat je nog wel vaker gebeuren dat je daarna denkt woops. Niet te druk om maken. Het zijn hele hele kleine risico's die je loopt. Niet dat je los mag gaan, maar een oeps momentje is geen groot risico

2 maanden geleden

Bij bakker gewoon vragen wat kan wel en wat niet macaroni verschilt per bereidingswijze

2 maanden geleden

Reactie op Suusje796

Het gaat je nog wel vaker gebeuren dat je daarna denkt woops. Niet te druk ...
Precies! In mijn eerste zwangerschap heb ik zakken met kroepoek gegeten, en salami voordat ik wist dat dat eigenlijk niet mocht. Niet al te druk om maken 馃榿

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Precies! In mijn eerste zwangerschap heb ik zakken met kroepoek gegeten, en ...
O mag kroepoek niet meer

2 maanden geleden

Ik lees dit topic vol interesse wetende dat mijn man voor mij een volle doos macarons in de koelkast heeft gezet om mijn hormonale gedrag aan te kunnen 馃槀

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Precies! In mijn eerste zwangerschap heb ik zakken met kroepoek gegeten, en ...
Ik nam heel bewust een stuk tiramisu in Itali毛 omdat daar amper alcohol in zit en het daar te lekker is. Was de rauwe ei vergeten 馃槀

2 maanden geleden

Reactie op Littleseahorse

Ik lees dit topic vol interesse wetende dat mijn man voor mij een volle doo ...
馃槀

2 maanden geleden

O mag kroepoek niet meer
Word gemaakt van garnaal, en dat mag weer niet helaas. Kwam daar zelf ook pas achter toen ik een kwart zak leeg had dat het niet mocht. Cassave kroepoek mag wel

2 maanden geleden

Jij kan altijd de app ZwangerHap gebruiken. Daar kan je alle producten controleren馃槈

2 maanden geleden

En ook een klein beetje je eigen gevoel volgen en verstand gebruiken vind ik eigenlijk.. mijn oudste is uit 2018 en als ik kijk wat er sindsdien bij de lijst van niet eten is gekomen is echt wel heeel veel. Bepaalde dingen zou ik echt niet doen, maar een handje kroepoek bij de bami bijvoorbeeld zou ik mij niet druk om maken:)