10 Reacties

één maand geleden

Ja hoor tuurlijk! Ik ken zelfs dames die helemaal tot het einde door gingen. Zolang jij je goed voelt, zeker doen!

één maand geleden

Hardlopen is een high impact sport die best intensief kan zijn voor je bekkenbodem, zeker als je zwangerschap verder vordert. Misschien is het interessant om deze post te lezen, zodat je zelf een afweging kunt maken? https://www.instagram.com/p/C8JdAnFOBL6/?igsh=YWJ6cmtteHE3cHVv

één maand geleden

Als je gewend bent om hard te lopen denk ik dat het geen kwaad kan. Ik heb een moeder op mijn werk die zeker tot voor kort nog hardliep en ze is in oktober uitgerekend.

één maand geleden

We hebben hier ook al een topic over gemaakt want ik was benieuwd of er nog meer mama’s zijn die nog steeds hardlopen. Toevallig ook nu 12 weken en net terug van 5 km hardlopen en doe zaterdag nog mee met een hardloopwedstrijd. De gynaecoloog zei zolang je niet een nieuw hardloopschema gaat volgen, je geen harde buiken krijgt tijdens het rennen of bloedverlies tijdens de zwangerschap, mag je blijven rennen. Als het weer kriebelt vooral proberen en gewoon niet het maximale van jezelf vragen!

3 dagen geleden

Hoi! Ja hoor, zeker! Inmiddels ben ik 19 weken en heb ik afgelopen weekend nog een halve marathon gerend! Het voelt nog steeds goed, dus blijf nog even doorgaan. Alhoewel ik geen HM afstanden meer ga doen nu... Max nog 15km.

één dag geleden

Reactie op iirrssjjee

Hoi! Ja hoor, zeker! Inmiddels ben ik 19 weken en heb ik afgelopen weekend ...
Hoe ging de marathon? Merk je ook nu je langer zwanger bent dat hardlopen al anders voelt? Ik heb dat vooral omdat de buik nog erg onderin zit dat het wat anders voelt 😂

één dag geleden

Pff ik heb al weken niet meer gelopen en mn conditie is nu echt bagger. Hoe zetten jullie je hiertoe want ik heb zo geen zin 😫😫

12 uur geleden

Reactie op mamafaby

Hoe ging de marathon? Merk je ook nu je langer zwanger bent dat hardlopen a ...
Was maar een halve he hihi 🙈. Tot 17km mega goed. Toen wat steekjes in de knie... Even gewandeld en dat teok meteen weg. De rest gewoon uit kunnen rennen 😊 . Het voelt soms erg drukkend op de blaas, alsof ik heel nodig moet plassen, maar dat is niet zo, want ik ben net geweest en zodra ik stop met rennen is het ook meteen weg haha. Het trekt soms ook wat rondom de buik. Dus ik merk wel verschil ja haha.

12 uur geleden

Reactie op Hel1J

Pff ik heb al weken niet meer gelopen en mn conditie is nu echt bagger. Hoe ...
Geen druk voor jezelf. Gewoon kleding aan en gaan. Je ziet wel hoe ver je komt! Is het 1km? Top! Je hebt wat gedaan. Is het 5km? Helemaal super!!

10 uur geleden

Reactie op iirrssjjee

Geen druk voor jezelf. Gewoon kleding aan en gaan. Je ziet wel hoe ver je k ...
Precies! Ik ren steeds stukjes van 2 a 3km, en ervoor en erna sukkel ik nog wat door.