9 Reacties
9 maanden geleden
Hii, ik heb dit ook al na 6 dagen gegeven aan mijn zoon. Hij heeft enorme zuigbehoefte en drinkt verder gewoon goed uit de fles 茅n uit mijn borst. Hij pakt gelukkig wel de platte normale speen en niet de ronde bijv, die schijnt wat minder goed te zijn lang op langer termijn (dit weet ik zelf verder niet, maar wel aantal keer gehoord). Tot nu toe gaat het allemaal prima bij hem en hij is nu 16 dagen oud. De kraamverzorgster zei ook dat het niet erg is
9 maanden geleden
Vanwege hoge zuigbehoefte heb ik m鈥檔 zoontje ook op de eerste dag al de speen aangeboden ook al werd mij verteld dat het niet mocht.
Hij is nu 11 dagen en drinkt echt mega goed uit de borst en interesse voor de speen is er amper.
Volg je gevoel! 鉂わ笍
9 maanden geleden
Hi!
Door veel berichten die ik gelezen had, dacht ik dat een speen niet mocht op de eerste dag waardoor ik speen niet bij had in het ziekenhuis. De zuster vertelde dat dit wel zou mogen omdat mijn zoontje een hoge zuigbehoeften had en al goed aanhapte. Wij hebben toen dus op dag 2 de speen meteen gegeven waardoor hij veel meer rust kreeg. Ik heb geen problemen met borstvoeding erdoor gehad!
9 maanden geleden
Hier op dag 6 speentje gaan geven door grote zuigbehoefte. Dit ging in het begin goed. Maar na een aantal agen had hij toch ineens moeite met aanhappen en goed drinken. Even met speentje gestopt en hij hapt weer goed aan.... Dus het kan zeker verwarring veroorzaken! Hier wachten we nu toch maar weer even met het speentje voor de zekerheid
9 maanden geleden
Advies van lactatiekundige was om wel 4 weken te wachten. Dat volg ik nu gewoon op 馃槉
9 maanden geleden
Ik was van plan helemaal geen speen te geven, maar toch op dag 2 een speen gegeven omdat ze steeds op haar vuistje aan het zuigen was en veel lucht binnen kreeg en daardoor kramp en spugen waar ze dan weer in bleef hangen. En met een speentje kreeg ze juist wat rust. Wel had ik vanaf moment 1 al genoeg melk, heeft dus ook niet voor verwarring gezorgd.