9 Reacties

5 dagen geleden

Wat mijn ervaring is dat je beter kan wachten tot je kindjes geboren zijn met dit soort aanschaffingen want sommige kindjes pakken bepaalde flessen niet

5 dagen geleden

Wij hebben de avent magnetron sterilisator en hebben daar zo ongeveer elke fles wel in gehad (al 2x flesweigeraars gehad). Dus avent, difrax, dr brown, mam, lasinoh. En ook de medela flesjes en alle onderdelen van mijn horigen kolf. De we-too fles ken ik niet, maar kan me haast niet voorstellen dat ze niet zouden passen. Ongevraagde tip: kindjes kunnen erg eenkennig zijn wat betreft fles en speen. Koop dus 1 flesje en doe het eerst daar mee. Als je kindje deze accepteert kun je meer flessen/starter pack kopen. Succes!

5 dagen geleden

Ohh en misschien iets om aan te denken: hoe beschikbaar is een fles? Voordat je kindje hier heel erg aan gewend is. Als er een speentje kapot gaat in het weekend of op vakantie heb je bij de Etos/Kruidvat of andere winkels sommige merken zo bijgekocht. Ik vind de we-too alleen bij babypark en verder nergens. Persoonlijk zou ik dit best een risico vinden.

5 dagen geleden

Reactie op Kiwinasje

Wij hebben de avent magnetron sterilisator en hebben daar zo ongeveer elke ...
Dankje voor je reactie! Wij hebben ze idd van babypark en ook idd 1 setje gekocht om te kijken hoe ze ze pakken. Zij gaf ook al aan dat het nu nog niet zo bekend is maar het wel steeds meer op de markt komt.

5 dagen geleden

Reactie op Preggyshar

Dankje voor je reactie! Wij hebben ze idd van babypark en ook idd 1 setje g ...
Wat trok jullie aan in deze fles? Erg benieuwd omdat ik er een heleboel al heb gehad maar deze dus niet.

4 dagen geleden

Reactie op Kiwinasje

Wat trok jullie aan in deze fles? Erg benieuwd omdat ik er een heleboel al ...
De mevrouw van de babypark zelf gaf ons dit advies. Ik had zelf het merk Hegen in mijn hoofd, omdat ik hier goede verhalen over hoorde, maar vond deze erg hoog aan de prijs. Toen zei ze dat dit vergelijkbaar was, vandaar de keus 馃槉

4 dagen geleden

Reactie op Kiwinasje

Wat trok jullie aan in deze fles? Erg benieuwd omdat ik er een heleboel al ...
Wij hebben toch nog even overlegd thuis, denk dat ik morgen even babypark op bel en vraag of ik ze toch mag omruilen voor een bekender merk. Hebben nu achteraf toch een beetje spijt 馃檲

3 dagen geleden

Reactie op Preggyshar

De mevrouw van de babypark zelf gaf ons dit advies. Ik had zelf het merk He ...
Ahh duidelijk. Ik probeer me weer een beetje voor te bereiden op weer een flesweigeraar en omdat ze allemaal hun unieke spenen enzo hebben was ik erg benieuwd.

3 dagen geleden

Reactie op Preggyshar

Wij hebben toch nog even overlegd thuis, denk dat ik morgen even babypark o ...
Begrijpelijk. Zolang het in de verpakking zit zou dit moeten kunnen toch? Heggen heb ik ook wel eens bekeken maar vond het inderdaad ook zeer prijzig. Wel mooi dat je ze later als bakjes enzo kan gebruiken. Scheelt wel dat je niet 10 flessen ofzo nodig hebt. Wij hebben er hier 1 in gebruik en 1 reserve. En bij de opvang staat er 1 permanent. Dus dat scheelt dan wel.