8 Reacties

vorig jaar

Wat kut!

vorig jaar

Mijn vriend doet het ook. Echter maak ik hem wel naar 30 minuten wakker anders slaapt die s nachts niet Daarin tegen werkt mijn vriend veel nachten en iedere dinsdag overdag. Dus het is opzich voor hem wel logisch. Zijn ritme is totaal anders dan de mijne Misschien afspreken dat je hem 20 a 30 minuten laat slapen en dan wakker maakt ipv een paar uur

vorig jaar

Ja ik zou hem ook wakker maken na een half uurtje ofzo. Die van mij doet het ook bijna elke avond, maar maak hem na een half uur gewoon wakker

vorig jaar

Ik doe dat inderdaad ook wel eens maar dan valt hij daarna weer in slaap 馃槀

vorig jaar

Mn vriend doet dat ook, en ik kon me er echt aan storen. Maar ik begrijp hem nu beter, hij slaapt 鈥榮 nachts niet altijd even goed, dus vind het allang fijn dat hij wat meer slaap krijgt. Wel spreken we vaak gewoon af van oke we doen eerst even een spelletje, doen samen de hond of kijken ene aflevering van iets en daarna is het oke. Maar dan krijg ik iniedergeval ook even mn aandacht

vorig jaar

Hihi bij ons is het andersom.. 馃

vorig jaar

Reactie op Deems1991

Hihi bij ons is het andersom.. 馃
Ik slaap de halve dag in bed, dan hebben we afhankelijk van wat voor dienst hij heeft n paar uur samen en daarna valt hij in slaap 馃槀馃槀 er is 70% de dag wel iemand aan het slapen. En de hond? Die slaapt gezellig mee 馃槀

vorig jaar

Ja bij een ander ritme, nachtdiensten snap ik het hoor