17 Reacties
14 dagen geleden
De goedkoopste van de ikea is top! Lijkt wat dun, maar het ligt prima. En achteraf juist blij dat we niet een erg dik matras kochten. Die komen er in veigigheistests vaak minder goed door omdat ze eerder te zacht zijn (gevaarlijk als baby wat met het gezichtje naar beneden draait).
We hebben het nu 3 jaar in gebruik en dat zie of voel je er geenszins aan.
13 dagen geleden
Reactie op Lieke-01
https://www.ikea.com/nl/nl/p/himlavalv-3d-matras-voor-babybed-90321006/
👍
Maar jeetje ik schrik wel van de prijs van dat matrasje voor een baby
13 dagen geleden
Reactie op Mosan21121994
👍
Maar jeetje ik schrik wel van de prijs van dat matrasje voor een baby
De goedkope van de ikea die wij hebben, PELLEPLUTT, kwam als beste koop uit de consumententest. Net ietsje minder dan de himlavalv, maar beter dan de meeste andere en duurdere matrassen.
13 dagen geleden
De PELLEPLUTT komt als nummer 4 eruit. Veel goedkopere en betere opties dus 😀
13 dagen geleden
Reactie op Vlindertje3
De PELLEPLUTT komt als nummer 4 eruit. Veel goedkopere en betere opties dus ...
Eerst las ik depelleplut t maar lees ik hier de krummelur. Wat was de score van de pelleplutt dan? Die zie ik hier geloof ik niet bijstaan
13 dagen geleden
Reactie op shaaatje
Wij hebben het 3d matrasje van ikea. Komt als beste uit de test
Bedoel je daarmee de himlavalv die anderen hieronder noemden of nog weer een ander?
13 dagen geleden
Reactie op Mosan21121994
Eerst las ik depelleplut t maar lees ik hier de krummelur. Wat was de score ...
Pelleplutt krijgt een 7.3
13 dagen geleden
Reactie op Ree R
De goedkope van de ikea die wij hebben, PELLEPLUTT, kwam als beste koop uit ...
De reviews bij ikea over deze klinken in ieder geval ook prima
13 dagen geleden
Reactie op Hel1J
Ik dacht dat het de Krummelur was die als beste koop naar voren kwam. Ook g ...
Wellicht is de test ondertussen nog is gedaan. Toen wij het matrasje ruim 3 jaar geleden kochten was de pelleplut dacht ik de beste koop. Nog steeds een goede en goedkope hoe dan ook😊
12 dagen geleden
“De HIMLAVALV 3D matras is bekroond door de Consumentenbond als 'Beste uit de test - januari 2021'. De matras geeft goede ondersteuning aan zowel baby als peuter.”
Wij hebben deze tweedehands (samen met het ledikantje via marktplaats), je kunt ‘m volledig schoonmaken, ook het matras zelf. Nieuw is ‘ie aardig duur voor een IKEA matras. Maar het voelt wel als een degelijk product. 👍🏻
12 dagen geleden
Wij hebben ook deze! Erg fijn dat je de tijk kan wassen. En met 60 euro een mooie prijs.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/krummelur-foammatras-babybed-00321015/