11 Reacties

één maand geleden

Soep, ook lekker als lunch! Als je van curry’s houdt de curry saus dan hoef je alleen rijst bij te koken :)

één maand geleden

Misschien iets als bananenbrood of een andere gezonde cake als gezond tussendoortje? Hoeveel wil je van alles maken denk je? Ik wil dit denk ik ook doen maar je hebt dan zoveel bakken nodig denk ik!😅

één maand geleden

Vorige zwangerschap dit gemaakt en ga nu de hoeveelheden zelfs verdubbelen haha, want het was zo op: - (vega) bolognese sauzen, kan je ook nog mee variëren qua groenten en bv linzen/walnoten/vega gehakt - curry’s met kokosmelk als basis

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Misschien iets als bananenbrood of een andere gezonde cake als gezond tusse ...
Oh en nu jij dit schrijft schiet mee ook te binnen: - bananenbrood en pompoenbrood! Zo fijn om even snel uit de vriezer te halen en blijft echt lang lekker

één maand geleden

Nasi/bami Ik weet het niet zeker maar volgens mij kunnen pannenkoeken ook. Een ding waarvan ik weet dat het eventueel minder lekker kan worden is een gerecht met aardappel erin. Bij mij werd dit heel brokkelig

één maand geleden

Saus voor pasta bolognese, bobotie, en ook stamppot kun je goed invriezen als je daarvan houdt

één maand geleden

Goeie ideeen al! Ik vond quiche ook lekker om in te vriezen zodat je een voedzame lunch hebt

één maand geleden

Wij vriezen inderdaad vaak lasagne in en ook chili con carne gaat altijd erg goed. Kun je lekker mee variëren, soms eten we het met rijst, andere keer ik een wrap en soms met nachos, kaas en dipjes voor de tv 🫣

één maand geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Vorige zwangerschap dit gemaakt en ga nu de hoeveelheden zelfs verdubbelen ...
De sauzen weck ik idd dus die hoef ik niet in te vriezen maar goed dat je het zegt ik moet wel weer bij maken. Onze currys met kokosmelk gaan juist vaak niet goed in de vriezer..

één maand geleden

Pasta Stamppot Stoofpotje

één maand geleden

De vorige keer had ik een vriezer vol met: Hutspot Boerekool Chili con carne Macaroni Bami Verschillende pastasauzen Verschillende verse soepen