26 Reacties

6 dagen geleden

Jaaa ik heeel erg met kalfskroketten🙈

6 dagen geleden

Hmmmm jaaa!! en frikandellen specjaal met heeeeel veeeeeel ui

6 dagen geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Hier dus ook

6 dagen geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

🤤 hier ook! En nu ik het weer gelezen heb, weer extra zin in😂

6 dagen geleden

Ah de hele zwangerschap 😂

6 dagen geleden

Niet perse kroketten, maar wel friet met frikadel speciaal. Al vanaf de dag dat ik zwanger ben. 😂

6 dagen geleden

Wat grappig! Ik kan sinds deze week geen genoeg krijgen van Van Dobben bitterballen: op brood, bolletjes of gewoon zo. Mijn verloskundige zei dat cravings eigenlijk altijd een behoefte vervullen van iets wat je nodig hebt (chips= zout, kaas=proteine of vet, chocolade= suiker of cacao, enz.) en dat het goed is daaraan toe te geven, maar met mate. Als je behoefte hebt aan bijvoorbeeld. zout, zijn vaak een stuk of 6 chipjes voldoende om die behoefte te vervullen. Dan moet je dus eigenlijk stoppen en dat is juist zo moeilijk 😅 Maar ik kan me niet bedenken watvoor nuttigs er in bitterballen of kroketten kan zitten 🤭

6 dagen geleden

Reactie op AnyaE

Wat grappig! Ik kan sinds deze week geen genoeg krijgen van Van Dobben bit ...
6 chipjes? 😮 Bedoel je niet 6 zakken? 🤣🤣

6 dagen geleden

Macdonalds 😭😭 echt waarom is dat opeens zó lekker

6 dagen geleden

Reactie op AnyaE

Wat grappig! Ik kan sinds deze week geen genoeg krijgen van Van Dobben bit ...
Wat een goeie! Helpt mij vaak om dan wat in een schaaltje te doen en de verpakking meteen opruimen en niet meenemen naar de bank voor een refill 😋

6 dagen geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap bestelde ik tijdens elke lunch buiten de deur kroketten op brood. Je zou denken dat die dingen je op een gegeven moment helemaal zat bent, maar nee hoor 😂

6 dagen geleden

Reactie op Fox2

6 chipjes? 😮 Bedoel je niet 6 zakken? 🤣🤣
Ja, dat was het advies van de verloskundige, niet een regel waarnaar ik leef op het moment hoor 🤭🫣😅😜

6 dagen geleden

Reactie op Nola1203

Wat een goeie! Helpt mij vaak om dan wat in een schaaltje te doen en de ver ...
Ja dat probeer ik ook te doen, maar ik loop gewoon terug naar de keuken voor die refill 🙈🙈😅

6 dagen geleden

Frikandel speciaal!! Niet aan te slepen!!

6 dagen geleden

Haha fijn om te horen dat ik niet de enige ben met deze vette hap verslaving. Al vraag ik me wel af wie er net zo erg is als mij, en ook 6 kroketten in een week tijd weg eet? En ook nog eergisteren aan de friet 🙈🙈🙈

6 dagen geleden

Reactie op AnyaE

Ja dat probeer ik ook te doen, maar ik loop gewoon terug naar de keuken voo ...
Heb je wel meteen een extra workout gehad. Ik reken het goed! 😂

6 dagen geleden

Reactie op GenereuzeOlijf675294

Haha fijn om te horen dat ik niet de enige ben met deze vette hap verslavin ...
Oh ik zie nu dat je zegt 6 deze week, ik las je orginele post als “6 vandaag” daarbij dacht ik wel hmmm 6 kroketten per dag is misschien wat heftig 🤣🤣🤣🙈 maar ik herken het zeker hoor, ik eet ook echt ongezond, vind bijvoorbeeld beschuitjes met vlokken nu zoooo lekker of witte boterhammen met hagelslag 😫😍

5 dagen geleden

Reactie op Thirsa88

Frikandel speciaal!! Niet aan te slepen!!
Toen ik dat las heb ik in de supermarkt ook ovensnacks ingeslagen 😅 met het excuus dat het weekend is. Maar gisteravond was ook al ongezond met 2 ristorante ovenpizzas als avondeten 🙈 Ik probeer wel het merendeel van de week niet zulke dingen te eten, maar soms is het moeilijk 😅 vooral als ik een ontbijt of maaltijd heb gemist of niet op tijd heb dan is mijn systeem ontregeld en duiken de cravings op

5 dagen geleden

Reactie op Sil🩷

Macdonalds 😭😭 echt waarom is dat opeens zó lekker
Daar ben ik al lang niet geweest, maar krijg er nu ook een enorme trek in nu ik het lees 🤣

5 dagen geleden

Haha jaaaa in mijn vorige zwangerschap elke dag broodje kroket 😻😻