8 Reacties

één maand geleden

Ik alleen de vitaliteit echo, termijn echo en 13 weken echo. Is er een reden dat je er zoveel krijgt?

één maand geleden

Reactie op LizHaJa

Ik alleen de vitaliteit echo, termijn echo en 13 weken echo. Is er een red ...
Ja precies, zoals het normaal gesproken is. Ik ben steeds ongerust geweest door bloedverlies en buikkrampen. Dus vandaar extra controles

één maand geleden

Hier ivm bloedingen inmiddels 5 echo’s gehad en aanstaande maandag de 6de. Hebben overigens geen 13 weken echo gedaan

één maand geleden

Ik heb nu inmiddels 7 echos gehad incl 13 weken en geslachts echo. In het begin meerdere echos gehad ivm bloedverlies en angst.

één maand geleden

Ik pas 1 en volgende week de 2e met 16 weken. Voor mij voelt het beter om zo min mogelijk ‘apparatuur’ op mijn baby te gebruiken en mijn lichaam en het proces te vertrouwen. Maar daarnaast ik kan me voorstellen dat dit moeilijker is wanneer je bloedingen/ miskramen hebt gehad. Dit heb ik zelf nog niet meegemaakt. Maar wanneer ik zou voelen dat er iets mis is zou ik zeker een afspraak voor een echo maken. Het is denk alleen de kunst om het voelen/ denken gescheiden te houden en te beseffen wanneer het angst is of er daarwerkelijk voor je gevoel iets niet klopt 🙏🏼🤎

één maand geleden

Ik ben nu bijna 10 weken en heb inmiddels 4 Echos gehad. Dat is met name omdat we bij verschillende ziekenhuizen en de verloskundige lopen. Over 3 pas weer de volgende echo. Daarna waarschijnlijk elke twee weken een echo en bij ongerustheid wellicht een keer vaker. Dit alles ivm vorige vroeggeboorte.

één maand geleden

Ik ben 15 weken zwanger en heb er al 11 gehad. Vanwege verleden herhaalde miskramen en twee hoornige baarmoeder, dus hoogrisico.

één maand geleden

Ik ben maandag 13 weken en ik heb 8 echo's gehad ivm bloed verlies