6 Reacties
één maand geleden
Reactie op Mimaw200
Ikzelf heb veel mentale klachten, ik zit sinds 1.5 week in de ziektewet en ...
Veel pijntjes kwaaltjes zeggen ze dan maar voor mij voelt het meer als een obstakel ben zo moe en kapot pijn in mn rug hoofdpijn bekkenpijn noem maar op en eerste semester zwaar met overgeven en misselijkheid en naar het ziekenhuis etc en nu het 2de semester kan mn keuken niet eens Schoonmaken of ik val bijna flauw kan dingen niet meer zo als eerst voel me nutteloos en moet veel rusten en liggen terwijl we met een verbouwing bezig zijn ik leef niet op de bekende rose wolk maar ik niet wachten tot het allemaal voor bij is en ik mijn kleine jongen mag ontmoeten dat is waar voor ik het allemaal doe maar het is heftig zwangerschap en niet wat ik had verwacht
één maand geleden
Die roze wolk is hier ook ver te zoeken, ben heel ziek geweest. En nog steeds bijna elke dag misselijk en super moe, heb nergens energie voor. Zelfs stofzuigen gaat in etappes. Ik zal blij zijn als het voorbij zwanger zijn is op deze manier niet leuk, dus ik begrijp je helemaal!
één maand geleden
Jahoor veel kwaaltjes, duizeligheid, nu ziek verkouden misselijk maag in de war, vanaf 16 weken al bekkenstabiliteit, in de rechter lies
één maand geleden
Ik ben zwanger van de tweede en ik heb nog nooit zwanger zijn als iets leuks ervaren.
Hg zwangerschap bij allebei en ik mis mijn vrijheid enorm.
Zwanger zijn is gewoon niet mijn ding.
Ik tel ook echt de weken af, voor mijn gevoel ben ik ook niet ‘al’ bijna op de helft, maar ‘pas’ bijna op de helft.
Maar hoe cliché dit ook gaat klinken; het is wel echt waar dat zodra je je kindje op je borst hebt dat je het het allemaal waard vindt ❤️