14 Reacties
vorig jaar
Ik heb het voor menstruatie wel eens gebruikt maar ik vond het persoonlijk niet erg fijn omdat je niet even een schoon maandverband/ kraamverband in kan doen.
Ook had ik zelf niet het idee dat het al het bloed echt goed opving ook al had ik de gene met de meeste absorptie, en aangezien je na de bevalling wel meer bloed verliest dan tijdens een menstruatie zou ik dat er zelf niet meer voor gebruiken.
Maar je zou er eventueel meerdere kunnen kopen zodat je over de dag verdeeld een schone aan kunt trekken voor het “ frisse “ gevoel
vorig jaar
Ik had dat ook gedaan bij mijn eerste zwangerschap. Vond het zelf ideaal! Niet op momenten als je veel vloeit, maar wel ipv elke keer inlegkruisje oid erin.
Heb zelf wel duurdere, van Snuggs. Vind deze zelf het fijnste. De goedkopere (Wibra enz) zijn heel erg dik en voelen echt als luiers haha. Snuggs niet! Zijn heel dun en zitten top. Heb m'n gewone maat aangehouden.
vorig jaar
Ik zou het niet aanraden tijdens de eerste dagen na je bevalling. Daarna zeker wel! Ik gebruikte ze voor ik zwanger ruim een jaar, en had dat veel eerder willen doen😅
Het is ideaal omdat je eigenlijk de hele dag geen omkijken hebt met maandverband/tampons verwisselen. Ik gebruik ze van snuggs, en bamboozy. Beide heel fijn.
vorig jaar
Reactie op Liesje17
Ik had dat ook gedaan bij mijn eerste zwangerschap. Vond het zelf ideaal! N ...
Ik zweer ook bij snuggs inderdaad! Die voelen ook niet nat ofzo en drogen veel sneller aan de waslijn dan andere merken. Ik heb ook lotties, net zo duur als snuggs maar stukken minder fijn.
Ik heb toevallig vanochtend nieuwe besteld want mijn normale menstruatie ondergoed is nu een maat te klein 😅 ik heb het ook gebruikt tijdens een miskraam en vond het daarvoor ook erg prettig. De nachtmodellen zijn helemaal ideaal, echt absorptie vanaf je navel tot je onderrug en dat heb ik slapend op mijn buik wel nodig haha.
vorig jaar
Wel ervaring met de wegwerp versie. Net alsof je een luier aan hebt en in het echt niet mooi zoals het op de verpakking wel leek. Verder wel handig tijdens vloeien, maar niet gebruikt na zwangerschap en graag meaf of het dan niet te strak om de buik gaat zitten
vorig jaar
Reactie op SleepingBakery
Ik zweer ook bij snuggs inderdaad! Die voelen ook niet nat ofzo en drogen v ...
Klopt! Zweer ook bij Snuggs. Vind idd die hoge vd nacht ook fijn voor overdag (hugger heet ie geloof ik). Maar dan wel de dunne stof, heerlijk! Lotties Period had ik idd ook, is toch stugger en dikker. Droogt ook minder snel.
vorig jaar
Reactie op Alyenna
Werken ze ook goed als je een relatief zware menstruatie hebt? Klinkt wel h ...
Ik heb best zware menstruaties en met de onderbroek voor zware dagen kon ik de hele dag doen. Er staat ook bij hoeveel maandverbanden/tampons de onderbroek kan opvangen op de website. Zou hier even naar kijken of dit overheen komt met hoeveel jij ong gebruikt tijdens je menstruatie ☺️
vorig jaar
Reactie op Alyenna
Werken ze ook goed als je een relatief zware menstruatie hebt? Klinkt wel h ...
Ik heb zelf van de high rise de "meeste druppels" gekozen, terwijl ik geen zware menstruatie heb. Maar vond het zelf gewoon prettig, kan ik ze wat langer dragen. Ook zelfs met "de meeste druppels" is het geen enorme luier ofzo. Dus ik vind ze mega fijn.
Heb ook de hipster variant geprobeerd, maar die kan ik afraden.. zakt super snel af op je kont zeg maar. Echt prut.
Heb ook de string voor de lichte laatste dag bijv, die is ook fijn!