10 Reacties

13 uur geleden

Ik heb ook een wollen topper met een katoenen hoeslaken eroverheen omdat hij een buikslaper is. Advies was om daarom een hoeslaken er over heen te doen. Hij slaapt er heerlijk op! We zijn nu op vakantie en ben de wollen topper vergeten mee te nemen maar hij slaapt nu ook gewoon prima op een normaal matrasje

13 uur geleden

Hij voelt nu smorgens wel wat kouder. En thuis met de topper voelt hij nog lekker warm smorgens dus kwa warmte regulatie is er wel verschil

13 uur geleden

Reactie op GelukkigeZebra293650

Ik heb ook een wollen topper met een katoenen hoeslaken eroverheen omdat hi ...
Oh ik had juist begrepen dat het beste resultaat is met direct op het wol slapen. Is het gevaarlijker als hij direct op het wol slaapt?

12 uur geleden

Mijn zoontje was toen nog een stuk jonger dus toen adviseerde ze het wel ivm hoofdje draaien. Maar nu is hij 9 maanden zou hij ook makkelijk zonder hoeslaken kunnen denk ik. Alleen hij is dit al zo lang gewend dus ik laat de hoeslaken maar haha. Vriendin van mij heeft ook een wollen hoeslaken haar dochtertje slaapt daar ook op zonder hoeslaken en dat gaat helemaal prima. Die is 6 maanden dus moet prima kunnen.

12 uur geleden

Ik heb een wollen onderlegger en daarover een katoenen hoeslaken. Beide kids slapen veel rustiger en geen last van een tochtig matras (aerosleep).

11 uur geleden

Hier ook al vanaf newborn een wollen hoeslaken en daarover een katoenen hoeslaken. Die van katoen zit er eigenlijk alleen over omdat dit met wassen veel makkelijker is!

6 uur geleden

Ik zou wel een katoenen hoeslaken aanraden. Zoon slaapt ook op wollen onderlegger met hoeslaken. Hij is nu al bijna 2 maanden verkouden en ik kan praktisch dagelijks zijn hoeslaken wassen 😅

3 uur geleden

Deed toevallig net hier een vraag bij korte vragen topic. Ik wil dit ook, zag bij kico label. En dan matrastopper of onderlegger. Matrastopper is dikker, wat is handiger?

1 uur geleden

Reactie op Manndy94.

Deed toevallig net hier een vraag bij korte vragen topic. Ik wil dit ook, z ...
Kijk even bij vachtenverkoper.nl, scheelt je een hoop geld :)

30 minuten geleden

Reactie op Bosdieren

Kijk even bij vachtenverkoper.nl, scheelt je een hoop geld :)
Deze had ik ook idd gevonden