12 Reacties

3 maanden geleden

Bij ons is de eerste echo met 7 weken (vitaliteitsecho)

3 maanden geleden

Ik krijg m met 7.4

3 maanden geleden

Ik heb mijn eerste echo afgelopen maandag gehad met 7+1.

3 maanden geleden

tussen de 8/10 weken heel normaal om de eerste echo te hebben. Meestal krijg je een echo met 7 weken als er een medische reden voor is zoals bijvoorbeeld als je aan de bloedverdunners zou moeten wegens stollings problemen of wanneer je eerder een miskraam hebt gehad. Mijn eerste zwangerschap had ik een echo met 10 weken, helaas had ik toen een miskraam. Nu een kleine maand na de miskraam ben ik opnieuw in verwachting en heb ik nu dus een echo met 7 weken. Je mag altijd vragen of de echo eerder kan maar hier is niet altijd tijd voor. Mocht je je ergens zorgen over maken mag je altijd bellen en kunnen ze er alsnog voor kiezen om een echo te plannen.

3 maanden geleden

Ik krijg 'm met 6w3d, maar dat is omdat ik de dag erna op vakantie ga. Normaal zouden ze de echo met 7w doen. Zelf voor 6w3d gekozen, omdat ik wel zeker wil weten dat het op de goede plek zit voordat ik naar het buitenland vertrek😊

3 maanden geleden

Ik met 8+4. ( 9 aug ) ben 24 juli tot 8 augustus met t werk naar Noorwegen. Wat een timing😂🙈

3 maanden geleden

Ik heb mijn echo met 7+4 :)

3 maanden geleden

Ik heb volgende week vrijdag mijn eerste echo, ik ben dan wrs 8+2. Ik krijg dan rond week 10/11 nog een termijnecho

3 maanden geleden

6 augustus heb ik de eerste echo dan zou ik precies 7 weken zijn als ‘t goed is. Verder geen medische achtergrond en is de eerste zwangerschap

3 maanden geleden

5 augustus heb ik de eerste echo. Ben dan wrs 7+1

3 maanden geleden

Met 7 weken. Dat wordt bij mij vergoed ivm eerdere miskraam

3 maanden geleden

Maandag eerste echo en dan ongeveer 7 weken