21 Reacties

één maand geleden

Ik wist het met 14 week

één maand geleden

Wij hebben volgende week met 15 weken de geslachtsecho. Begreep dat het dan goed te zien is! Vorige week met de 13 weken echo was het nog niet heel duidelijk, toen was het echt nog in ontwikkeling volgens de verloskundige.

één maand geleden

Met 14 weken echo was het erg duidelijk

één maand geleden

14+2 🩵👶🏼

één maand geleden

Reactie op mdebruin

14+2 🩵👶🏼
Ook een jongetje 🥰

één maand geleden

Wij hadden een geslachtsecho bij 14+5, maar die kleine liet zich écht niet tussen de benen kijken. Dus we weten nog steeds niks😂

één maand geleden

Ik ga het met 14+2 laten doen

één maand geleden

Reactie op Lisanne62025

Wij hadden een geslachtsecho bij 14+5, maar die kleine liet zich écht niet ...
Hahaha lekker eigenwijs. Neem aan dat je wel terug mag komen toch?

één maand geleden

Reactie op Stephke321

Hahaha lekker eigenwijs. Neem aan dat je wel terug mag komen toch?
Haha ja dat wel, alleen was het afgelopen vrijdag en gingen we zondag 3 weken met vakantie en aansluitend is mijn vriend weg met werk. Dus nu 5 oktober pas 😒

één maand geleden

Ik heb ook de echo gehad met 14+2 🥰

één maand geleden

14 + 3 dagen, was even spannend want ze kon het niet zien. Gelukkig na wat springen en met mijn buik bewegen lukte het! Ze wist het ook 100% zeker 😄

één maand geleden

13 weken

één maand geleden

13+5 toen was t al goed zichtbaar

één maand geleden

Oh wauw 🥰 en ik maar denken dat ik zo lang moest wachten haha! Bedankt iedereen

één maand geleden

Reactie op Lisanne62025

Haha ja dat wel, alleen was het afgelopen vrijdag en gingen we zondag 3 wek ...
Oei, nog eventjes geduld hebben :)

één maand geleden

Reactie op Stephke321

Oei, nog eventjes geduld hebben :)
Ze dacht wel een meisje te hebben gezien en dat dacht ik ook aan de hand van de 13 weken echo en wat bewegend beeld van de geslachtsecho. Maar alsnog een met een korreltje zout dus tot we het zeker weten🤞🏻

één maand geleden

Ik heb vandaag de 13 weken echo, ik ben nu 14+1 dus ik hoop al wat te kunnen zien vanmiddag…ben zo benieuwd. Bij mijn zoontje was het bij 14 weken ook al te zien.

één maand geleden

14+4! We hadden een medische intake bij de verloskundige. Dachten dat we alleen even voor een gesprek kwamen maar we mochten kijken en daar is heel specifiek gekeken naar het geslacht. Super leuke verrassing 🥰

één maand geleden

Gister met 13.6 Ik zag het zelf direct en ben geeneens een ‘expert’. De echoscopiste bevestigde het daarna (stiekem haha). Maar ze was er heel zeker van. Eigenlijk mogen ze er nog niks over zeggen, want op papier was het de 13 weken echo en niet de geslachtsecho.

één maand geleden

Wij hebben morgen met 15+4 de geslachtsecho, ben echt zo benieuwd 🥰