33 Reacties

19 dagen geleden

Wij hebben de ikea smastad commode gekocht, en willen hier nog een matchende ladekast bij halen. Wiegje halen we wel ergens anders, waarschijnlijk petit amelie, die vonden we daar ook niet echt mooi.. Mbt de ikea commode, hij staat niet overal in de showroom en ook de voorraden online kloppen niet omdat er blijkbaar net een nieuw productnummer voor is. In Groningen zouden ze er 0 hebben, maar er waren zeker 10 op voorraad vorig week!

19 dagen geleden

Er was pas een topic met onderwerp 'welke commode'. Daarin ook de tip gegeven dat ik zelf nooit meer zou kiezen voor een commode met druk lades. Je drukt ze de hele tijd perongeluk open met je heup. Uiteindelijk ga je ze uit reflex ook weer dicht drukken met je heup. Je wil niet weten hoe vaak mijn dochter haar vingers er bijna tussen had.. (zeker toen ze ouder werd en meer ging draaien en spelen). Misschien dat t scheelt als je zo'n vergroter erop legt, maar ik zou er zelf nooit meer voor kiezen.

19 dagen geleden

Wij hebben deze gehaald (tweedehands via MP) . Had hem in babypark gezien en vond hem erg mooi, en ook fijn dat de commode lekker groot is.

19 dagen geleden

Ik weet dat je zei de Hemnes kast niet zo mooi te vinden, maar voor ons is het echt de beste aankoop geweest die we gedaan hebben. Alles past erin: kleding, beddengoed, doeken, schoenen. Ons zoontje heeft niet eens een kledingkast, omdat we alles in de commode kwijt kunnen, heerlijk! Wij hebben er wel nieuwe knopjes op gedaan, omdat we hem met de standaard knopjes inderdaad niet zo mooi vonden. Ik vind zelf dat dat echt heel veel verschil maakt!

19 dagen geleden

Dit is niet de onze hoor, kan geen foto maken, want meneer ligt te slapen. Maar voor het idee 馃槈

19 dagen geleden

Wij gaan in de herfstvakantie naar Bussum om naar Petit Amelie te kijken. Dat vinden we beide heel mooi, maar vinden het fijn om het even in het echt te zien. In ieder geval het bedje daarvan denk ik. Kasten ed vind ik moeilijker

19 dagen geleden

Ik neus al graag wat rond op Marktplaats. Daar vind je vaak hele leuke, mooie of unieke kamertjes voor een vriendelijke prijs. Ook voor de inspiratie altijd leuk.

19 dagen geleden

Er waren hier al wat groepsapp over 馃槄 Anyway, ik heb een commode en babybedje gratis opgehaald via Marktplaats. Moest even wennen asn het idee van 2e hands,maar goed schoongemaakt rn veel geld bespaart. Verder zit ik voor een kast te denken aan een open rekje daar het me leuk lijkt om dir schattige kleertjes gelijk te zien als ik de babykamer inloop. En dandenk ik nog een plankje waarik de schattige kleine schoentjes en slofjes op zet 馃

19 dagen geleden

Wij hebben het ledikant al wel gekocht welke later ook als peuterbed omgezet kan worden. Ik twijfel nu voor de kledingkast om een pax systeem te laten ontwerpen waar de commode ook gelijk bij in zit.

19 dagen geleden

Neem eens een kijkje bij van Asten babystore!

19 dagen geleden

Ik heb mn babykamer van kindercompagnie. Veel verschillende stijlen en kleuren.

19 dagen geleden

Wij gaan voor een huisledikantje van Prenatal die ook in de peutertijd mee kan (speilen kunnen eruit). Deze heeft onze dochter ook en bevalt goed. Voor commode gaan we nu voor de hemnes ladekast. We gaan nog geen kledingkast kopen omdat we verwachten met de hemnes al genoeg op te kunnen bergen.

19 dagen geleden

Hier dit bedje van Bopita Fenna gekocht, komt morgen binnen! Voor de rest een lekkere stoel en de hemnes commode komt nog 馃槏

18 dagen geleden

Voor onze eerste hadden we een houten IKEA ledikantje, heel basic. Uiteindelijk blij dat we er weinig geld aan hebben uitgegeven want hij heeft er NOOIT in geslapen omdat hij volledig in paniek raakt van spijlen (waarschijnlijk vanwege vele ziekenhuisopnames) 馃樁 Nu hoop ik heel erg dat mijn tweede er wel in wil, want een baby in een ledikantje is toch wel heel schattig 馃檹馃徎 Als commode hadden we er een van Quax met druklades en net als iemand anders al aangaf zou ik dat afraden. Bij ons ook vooral omdat het nooit werkte zoals we wilden. Ging niet goed open als je iets wilde pakken en juist wel als je ertegenaan stond om te verschonen. Nu heb ik de We are bitte commode op het oog maar twijfel vanwege de prijs nog wel. Hoop nog ergens een iets betaalbaardere echt houten commode te vinden dus als iemand tips heeft hoor ik ze graag!

18 dagen geleden

Zoiets willen we als commode.

18 dagen geleden

En deze wieg doen we eerst voordat we een ledikant doen. Dit is de wieg waar m鈥檔 vriend zelf ook in heeft gelegen. We laten 鈥榤 alleen met een ander soort stof en kleur (oudgroen) bekleden en soortelijk hemeltje erbij.

17 dagen geleden

Reactie op Macy92

En deze wieg doen we eerst voordat we een ledikant doen. Dit is de wieg waa ...
Wat bijzonder om de kleine in dezelfde wieg te kunnen leggen als papa! 馃槏

17 dagen geleden

Reactie op AnyaE

Wat bijzonder om de kleine in dezelfde wieg te kunnen leggen als papa! 馃槏
Ja vind ik ook 馃挋 van vader op zoon. En hopelijk nog verder door

16 dagen geleden

Wij hebben als commode ook de ladekast van IKEA. Die heb ik nog van mijn dochtertje en is nog als nieuw (nu al bijna 4 jaar oud). Ledikant van prenatal. Die zijn super en helemaal niet duur en wiegje voor de eerste weken van Kidsmill.

16 dagen geleden

Wij hebben afgelopen week deze babykamer van kidsmill besteld. Hij heet amy in de kleur oatmeal. Eind oktober krijgen we de kamer binnen馃槏 zit dan op de helft van mn zwangerschap