33 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op XesmeeX

Wij hebben afgelopen week deze babykamer van kidsmill besteld. Hij heet amy ...
Heel mooi 馃槏!

15 dagen geleden

Van Asten is een hele fijne winkel. Hebben meubels voor elk budget. Als tip kan ik meegeven een comfortabele schommelstoel met hoge armleuningen, ideaal met flesje geven en baby in slaap wiegen, voorkomt ook lamme armen als je kindje wat zwaarder wordt 馃槈. Vooral in de nacht vond ik dat zelf ook heel fijn als ik lang met de baby bezig was. Verder zal ik persoonlijk kiezen voor een iets grotere kledingkast, zodat deze kast zeker 10 jaar lang mee kan. Er zijn kasten die je namelijk 1 breedte maat groter kan bestellen.

15 dagen geleden

Voor mijn eerste zoontje hadden we de Kidsmill Brent Oldwoon, mooi maar ook stoer! Nu twee jaar later nog steeds mooi en gaat de set naar mijn tweede zoontje :)

13 dagen geleden

Deze eikenhouten kast bij de kringloop gescoord! Helemaal blij mee. We schilderen 鈥榤 in een krijtverf grijs/groen.

13 dagen geleden

Reactie op Macy92

Deze eikenhouten kast bij de kringloop gescoord! Helemaal blij mee. We schi ...
Ah leuk! Mag ik tegen die tijd een na foto? Ik wil ook zo iets maar vind het zo lastig om door dat bruine heen te kijken zegmaar馃槄

13 dagen geleden

Wij hebben de Sundvik ledikant van IKEA met het himlavalv matras bij m鈥檔 dochter. Echt top! En 1 kant van het ledikant kan tzt open zodat je m ook als peuter bed kan gebruiken. Hemnes commode idd aan de zijkant al wat beschadigingen omdat je er vaak toch met de riem van je broek oid langs schuurt tijdens het verschonen. Maar verder wel echt een fijn meubel! En als hoge kast hebben we een pax. Bijna alles IKEA dus 馃槄 en bij H&M Home en Zara Home zijn super leuke spulletjes als aankleding voor het kamertje te vinden

13 dagen geleden

Reactie op Annette19901

Ah leuk! Mag ik tegen die tijd een na foto? Ik wil ook zo iets maar vind he ...
Zeker! Ik had zelf dit gezien als voorbeeld, dus ook in deze kleur ongeveer willen we 鈥榤 schilderen.

13 dagen geleden

Reactie op Macy92

Zeker! Ik had zelf dit gezien als voorbeeld, dus ook in deze kleur ongeveer ...
Waaauw supermooi!

12 dagen geleden

Leuk om jullie berichten te lezen! Uiteindelijk zijn wij voor de Kidsmill Long Island wit/old wood babykamer gegaan. 馃槉 Via Marktplaats een commode, kledingkast en ledikantje voor 300,- op de kop getikt :) echt blij mee. Ze zijn echt nog mooi en de kwaliteit is gewoon heel goed. Nieuwprijs is 1499,- 馃珷 Stiekem vind ik het toch wel heel erg leuk om zo'n complete babykamer te hebben, zo vaak koop je dat niet. 馃槉 Deze foto is nog van Marktplaats, zal nog een foto delen als alles weer op z'n plek staat (zijn het plafond aan het witten in die kamer).

12 dagen geleden

Nemen jullie een stoel voor in de babykamer? Heeft iemand al een mooie op het oog? Ik heb al online zitten neuzen maar nog niks gevonden. Wil eentje in een neutrale kleur met armleuningen maar niet een t茅 massief ding. Als iemand tips heeft houd ik me aanbevolen 馃槉

12 dagen geleden

Reactie op LissaM

Nemen jullie een stoel voor in de babykamer? Heeft iemand al een mooie op h ...
Wij hebben een stoel met hoge rugleuning en medium armleuning zegmaar. Het was toen een laatste showmodel van de Jysk. Ik vind hem ideaal, de armleuningen zijn niet de hoog zodat ik tijdens het voeden mijn elleboog of voedingskussen erop kon laten rusten. Wij hebben geen schommelstoel, ik moest er ook niet aan denken om met hechtingen doen under uit zo'n ding te moeten komen馃槄 ik ben best klein en heb dan beide armen nodig voor steun omdat m'n benen de grond niet raken. Erg onhandig als je een ukkie vast hebt. Dus erg blij dat we niet voor een schommelstoel zijn gegaan.

12 dagen geleden

Reactie op LissaM

Nemen jullie een stoel voor in de babykamer? Heeft iemand al een mooie op h ...
Ik heb de oude schommelstoel van mn vader die van zijn vader was 馃挄 die heeft mijn vsder geschuurd en opnieuw gelakt waar de stoel erg van is opgeknapt. Kan je heerlijk mrt je kleine in schommelen. Misschien kan je ook een fijne vinden bij de kringloop?

11 dagen geleden

Reactie op BabydiGrande

Wij hebben een stoel met hoge rugleuning en medium armleuning zegmaar. Het ...
Ik ga maar eens bij Jysk kijken denk ik :) daar hebben ze ook best leuke meubels!