12 Reacties

8 maanden geleden

Mijn kleintje van 10 weken is nu al 2x heel erg verkouden geweest. De huisarts heeft tegen ons gezegt dat we bij elke voeding en zelfs tussendoor neusspray moeten gebruiken ( vaker dus dan de 4x die op de verpakking staat ) dit zodat hij iig goed zijn flesjes kon blijven drinken. Volgens de huisarts spuit de kinderarts er nog veel meer in als nodig. Er zijn neussprays voor baby's. Dit was iig het advies wat wij hebben gekregen, maar je kunt natuurlijk altijd even bellen voor de zekerheid en voor je eigen gemoedsrust.

8 maanden geleden

Mijn zoontje is bijna 8 weken en nu ook een weekje verkouden. Wij gebruiken zeezout ampullen. Ik vind een spray voor zo'n kleintje meteen zo heftig😅

8 maanden geleden

Onze kleine is sinds dag 2 al verkouden. We gebruiken Daro neusspoeling en dat werkt heel goed. Zuigen het daarna ook uit.

8 maanden geleden

Reactie op HdHD

Onze kleine is sinds dag 2 al verkouden. We gebruiken Daro neusspoeling en ...
Wat gebruik je dan om het uit te zuigen?

8 maanden geleden

Reactie op kimv90

8 maanden geleden

Als je borstvoeding geeft spuit wat moedermelk in de neus. En elk voedingsbeurt neusspray met zoutoplossing voor baby's. Dit hielp bij ons, duurde even maar hielp wel

8 maanden geleden

Reactie op kimv90

Je kan hiervoor ook een neuspeer gebruiken, eventueel samen met moedermelk of zout water (uit van die pipetjes) in het neusje. Die neuspeer is makkelijker schoon te maken dan dat otrivin ding waarvoor je steeds nieuwe, dure opzetstukken moet kopen.

8 maanden geleden

Druppel borstvoeding schijnt te helpen

8 maanden geleden

Reactie op lou33

Je kan hiervoor ook een neuspeer gebruiken, eventueel samen met moedermelk ...
Bij ons heeft de neuspeer alleen nog nooit wat gedaan...

8 maanden geleden

Reactie op HdHD

Oh jammer, ik vind t wel een handig ding maar moest er wel een beetje handigheid in krijgen

8 maanden geleden

Reactie op HdHD

Ik zou die van otrivin gebruiken. Dan zuig je zelf aan het uiteinde (door een filter krijg je geen snot binnen hoor). Daarmee zuig je veel krachtiger dan met zo’n peertje

8 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Ik zou die van otrivin gebruiken. Dan zuig je zelf aan het uiteinde (door e ...
Ja die hebben wij ook altijd