7 Reacties

5 dagen geleden

Ik voel hem best vaak, gister gevlogen en voelde hem net pas, moet zeggen dat ik veel stress hierdoor had; vandaag in de vakantie stemming gekomen en voelde hem net weer. Ik gooi het maar op de stress.. Wel zei mijn vk eerder al als je hem 3+ dagen niet voelt vanaf week 24, moet je even bellen. So you know!

5 dagen geleden

Het kan ook zijn dat je kindje is gedraaid. Ik begon mijn dochtertje ook minder te voelen (bijna 21 weken) en ik had afgelopen week een reguliere controle en toen bleek ze omgedraaid te zijn naar een stuitligging waarbij ze trappelt richting mijn darmen en blaas en ik het dus minder goed voel

5 dagen geleden

Mijn verloskundige zei laatst dat je vanaf week 26 hem of haar elke dag moet voelen. Ik voel hem nu ook veel op de dag maar ze zei dat hij nu nog genoeg ruimte heeft en als hij draait het kan zijn dat ik hem even niet meer voel.

5 dagen geleden

Ik ben 21 weken en heb hem pas 1x gevoeld. Alles is in orde is me gezegd en dat het vanzelf wel komt.

5 dagen geleden

Het hoeft inderdaad echt nog niet dagelijks met 21 weken, maar ik begrijp dat je je zorgen maakt als je al zo lang gewend bent elke dag iets te voelen. Grote kans dat hij/zij gedraaid is en nu schopt op een plek die je minder kunt voelen. Ze hebben daar nu nog lekker de ruimte voor 😉 Misschien heb je het al geprobeerd, maar je kunt de baby het best voelen als je op je linkerzij gaat liggen omdat de doorbloeding van de placenta dan optimaal is. Probeer ontspannen te liggen en je kunt ook je buik masseren om de kleine wakker te maken. Succes! 😘

5 dagen geleden

Wellicht drukke of stresvolle dagen gehad? Dan voel ik mij kleintje vaak minder. Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even bellen met de verloskundige.

4 dagen geleden

Hi allemaal! Bedankt voor jullie reacties! Heb de verloskundige een appje gestuurd en zij verwacht inderdaad dat ze is gedraaid en nu trappelt tegen een plek waar ik het niet voel. Moet het even paar dagen de tijd geven, schijnt inderdaad vrij normaal te zijn dit termijn! Voel me redelijk gerustgesteld, maar toch fijn als ze straks iets van zich laat horen! :)