21 Reacties

2 maanden geleden

Hoi hoi. Ik dus 10 juni zou nu 8 weken moeten zijn. Bij mij is 6 weken gemeten en geen kloppend hartje. Pff spannend he. Wat is je cyclus normaal? Ik ga van het slechtste uit. Afgelopen februari een MK gehad en heb t idee dat dit er ook op uitdraait

2 maanden geleden

Heyhoi, ik vind het lastig te verwoorden maar ik hoop dat ik hetzelfde heb. Vorige week woensdag had ik een echo, ik zou op dat moment ongeveer 8,5 week moeten zijn maar tot mijn schrik zag de verloskundige enkel een lege holte. Ze gaf daarom ook aan dat ik met beide scenario's rekening moet houden maar ik hoop dat we volgende week donderdag een vruchtzakje zien. Was je onregelmatig ongesteld?

2 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Hoi hoi. Ik dus 10 juni zou nu 8 weken moeten zijn. Bij mij is 6 weken geme ...
Krijg je binnekort nog een tweede echo? Ik duim voor je dat alles toch goed gaat, zelf heb ik een onregelmatige cyclus en omdat we al twee jaar aan het proberen waren heb ik de afgelopen maanden zonder ovulatie testen gewerkt

2 maanden geleden

Reactie op Alyssavanwieren

Heyhoi, ik vind het lastig te verwoorden maar ik hoop dat ik hetzelfde heb. ...
Ik duim voor je dat alles toch goed gaat 🙏 ja ik heb een onregelmatige cyclus dus ik hoop dat mn eisprong later is en het toch goed gaat

2 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Hoi hoi. Ik dus 10 juni zou nu 8 weken moeten zijn. Bij mij is 6 weken geme ...
Voor TS: Oef, dat is wel een heel groot verschil. Weet je wel hoe lang je cyclus ongeveer was? Ik heb helaas een verhaal met minder goede afloop. Ik zou bij één van mijn vorige zwangerschappen ongeveer 8 weken moeten zijn, maar er werd alleen een vruchtzakje gemeten van 6+3 de verloskundige zei toen dat er toch echt wel een vruchtje te zien zou moeten zijn. Het bleek toen ook echt om een leeg vruchtzakje te gaan. Ik had ook een vrij regelmatige menstruatie na mijn bevalling

2 maanden geleden

Reactie op Laar01

Ik duim voor je dat alles toch goed gaat 🙏 ja ik heb een onregelmatige cy ...
Ik duim dat bij jou ook alles goed gaat. Wanneer heb je weer een echo?

2 maanden geleden

Oef das inderdaad wel een erg groot verschil.. 4 weken kan haast geen late innesteling zijn. Ik heb dezelfde ervaring gehad en dat was 2 x een missed abortion helaas. Sterkte! Hopelijk zit de kleine gewoon verstopt 🙏🏻

2 maanden geleden

Dag allemaal, een update. Weer een echo gehad en dit ging goed! Mooi vruchtje gezien en ben vandaag 7+1 🤍

2 maanden geleden

Wat enorm fijn om te lezen!

2 maanden geleden

Reactie op Laar01

Dag allemaal, een update. Weer een echo gehad en dit ging goed! Mooi vrucht ...
Hoi Laar01! Wat een fijn nieuws om te lezen 😃😃😃 Klopt het dat ze dan bij jou bij de eerste echo uitkwamen op 5 weken en nu een week verder bij de 2e echo op 7+1 uitkomen? Jouw verhaal biedt hoop 😇 Ik zit zelf nog een week met spanning te wachten op de 2e echo. Ze gokken dat ik bij de 1ste echo op 5/6 weken zit ipv 7+6. Het is nu afwachten of er groei te zien is bij de 2e echo 😇

2 maanden geleden

Heey Laar en kirsten, Wat fijn om te lezen dat wij niet de enige zijn in deze situatie! Wij hadden 1 augustus een echo en op basis van ovulatietesten zou ik 6+5 weken moeten zijn, maar de gyneacologe zag alleen een lege vrucht- en dooierzak van 5 weken. Nog geen vruchtje. Omdat we de dag erna op vakantie gingen kan onze opvolgecho pas 21 augustus, 3 weken later. Aanstaande woensdag dus (zijn uur geleden thuisgekomen van vakantie). Heel spannend he meiden! Ik heb toch nog best wat verhalen gelezen bij wie het toch goed kwam!

2 maanden geleden

Reactie op Laar01

Dag allemaal, een update. Weer een echo gehad en dit ging goed! Mooi vrucht ...
Hee, wat een super hoopvol bericht na je startbericht! Mag ik vragen wanneer je voor het eerst positief hebt getest? En of je weet wanneer je eisprong was (bijvoorbeeld door testen of echo’s)? Bij mij is op de vorige echo ook achterstand gemeten maar ik weet door echo’s precies wanneer mijn eisprong was. Ben een beetje op zoek naar positieve verhalen om mijn wachttijd tot mijn volgende echo door te komen 🥹

2 maanden geleden

HoiHoi Kirsten en Anne, mijn eerste echo was 5 augustus (uit gegaan van mn laatste menstruatie zou ik toen 8 weken moeten zijn) op de echo was alleen een leeg vruchtzakje te zien vk had dit gemeten op ongeveer 5 weken. Week erna, 12 augustus tweede echo gehad en een vruchtje gezien gemeten op 6+3. Vanmorgen toen ik het berichtje stuurde 7+1. Ik zal foto’s bijvoegen van de echo’s. Ik hoop dat jullie echo’s goed gaan en jullie een mooi vruchtje te zien krijgen ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Laar01

HoiHoi Kirsten en Anne, mijn eerste echo was 5 augustus (uit gegaan van mn ...
Eerste echo

2 maanden geleden

Reactie op Laar01

HoiHoi Kirsten en Anne, mijn eerste echo was 5 augustus (uit gegaan van mn ...
Tweede echo

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Hee, wat een super hoopvol bericht na je startbericht! Mag ik vragen wannee ...
Hi, mijn eerste positieve test was op 31 augustus( ervoor niet getest ivm vakantie, stress en het komt wel eens voor dat ik een cyclus oversla). Eerste dag van mn laatste menstruatie was op 4 juni. Daarop afgaand zou ik toen rond de 8 weken moeten zijn. De verloskundige vertelde dat ik een cyclus had zonder bloeding.

2 maanden geleden

Reactie op Laar01

Hi, mijn eerste positieve test was op 31 augustus( ervoor niet getest ivm v ...
Ah oke duidelijk. Dan kan het inderdaad dat je veel korter zwanger bent dan lijkt met de eerste dag van je laatste menstruatie ja!

2 maanden geleden

Reactie op AnneAnne90

Heey Laar en kirsten, Wat fijn om te lezen dat wij niet de enige zijn in de ...
Heel spannend! Hopelijk is het een positieve echo! 💪 knap dat je 3 weken hebt kunnen volhouden! Ik vind 9 dagen al te veel haha

2 maanden geleden

Reactie op kirsten34

Heel spannend! Hopelijk is het een positieve echo! 💪 knap dat je 3 weken h ...
Haha nou ik was er 2,5 week van op vakantie dus dat scheelde. Gisteravond teruggekomen, woensdag echo. Voel me niet echt zwanger, maar ben wel dikker geworden 🤣🤣 of zou het de Italiaanse pasta zijn hahaha

2 maanden geleden

Reactie op AnneAnne90

Haha nou ik was er 2,5 week van op vakantie dus dat scheelde. Gisteravond t ...
Haha of het is een combinatie van pasta en zwanger zijn 😉