7 Reacties

2 maanden geleden

Hier precies het zelfde maar toch zit alles goed en mooi kloppend hartje gezien. De verloskundige zei je weet natuurlijk nooit precies wanneer de innesteling was vandaar dat het kan afwijken met je eigen berekening

2 maanden geleden

Weet je wanneer je ovulatie was door ovulatietesten? Ben je wel vaker onregelmatig ongesteld? En wanneer testte je voor het eerst positief? Aan de hand daarvan kun je een beetje berekenen of het mogelijk is dat je minder ver bent…

2 maanden geleden

Reactie op Ajc88

Hier precies het zelfde maar toch zit alles goed en mooi kloppend hartje ge ...
Dat is fijn om te lezen! Kan het zijn dat de vk zich dan soort van "indekt" door te zeggen dat het ook kan zijn dat het niet goed gegroeid is en het mis kan zijn? (Het is mijn eerste zwangerschap, alles is nieuw 😇)

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Weet je wanneer je ovulatie was door ovulatietesten? Ben je wel vaker onreg ...
Eind 2023 ben ik de Nuvaring gaan gebruiken. Een maand (21 mei) voor de laatste menstruatie ben ik gestopt met de Nuvaring. Hierdoor weet ik niet wat mijn precieze cyclus is, omdat het met de Nuvaring soort van geregeld werd. Die maand zonder Nuvaring was ik binnen 24 dagen ongesteld ipv mijn standaard rond 28-30 dagen. 21 mei Nuvaring verwijderd 18 juni laatste ongesteldheid 4 juli eisprong 18 juli positieve test in handen (Clear Blue: 1-2 weken) Kan dan inderdaad zijn dat mijn cyclus even onrustig was ivm de anticonceptie en ik daardoor nu minder ver ben 😇

2 maanden geleden

Reactie op kirsten34

Dat is fijn om te lezen! Kan het zijn dat de vk zich dan soort van "indekt" ...
Eerlijk gezegd heb ik dat nooit meegemaakt zo. Bij deze zwangerschap is het ook voor het eerst dat mijn berekening niet klopt met die van de verloskundige, maar ik zou als ik een kloppend hartje heb gezien toch proberen positief te blijven. Misschien dat idd de innesteling iets later was. Zolang ze zegt dat het er goed uit zag zou ik daar vanuit gaan anders hadden ze het wel aan gegeven maar ik snap die onzekerheid en dan duurt een week wachten nog lang he haha

2 maanden geleden

Reactie op kirsten34

Eind 2023 ben ik de Nuvaring gaan gebruiken. Een maand (21 mei) voor de laa ...
Na anticonceptie kan het zeker dat je cyclus anders is, tot wel een jaar na stoppen kan het ontregelt zijn. Maar als je op 18 juli positief testte, zou je dan echt minimaal 3 weken moeten zijn geweest (je kan op z’n vroegst een week na eisprong positief testen) en zou je nu dus 7+1 moeten zijn. Het vruchtje zou dan ruim 1 cm moeten meten. Gerekend vanaf je ovulatie op 4 juli zou je zelfs 8+1 moeten zijn. Er komen wonderen voor waarbij het tóch goed blijkt te zitten ook al klopt het echt niet volgens de berekening, maar om eerlijk te zijn zou ik er wel rekening mee houden dat het misschien niet goed zit 💔😥🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op Ajc88

Eerlijk gezegd heb ik dat nooit meegemaakt zo. Bij deze zwangerschap is het ...
Ik probeer daar ook aan te denken: het hartje klopt! 🌹Het wordt een spannende lange week ja haha tot die vrijdag blijf ik hoop houden dat het de goede kant op gaat 😇🍀