23 Reacties

2 maanden geleden

Ben je er 100% zeker van dat het een miskraam is. Lees veel wonder verhalen hier.

2 maanden geleden

Sterkte! 🫶🏼hier met 5+2 waarschijnlijk een miskraam.. maandag pas uitsluitsel bij de verloskundige.

2 maanden geleden

Vriendin van mij heeft ook herhaalde miskramen gehad. Echt enorm verdrietig en slopend (mentaal). Zij heeft wat onderzoeken gehad om te kijken of er een oorzaak te vinden was. Bij haar bleek er wel een oorzaak en deels een oplossing. Nu is ze inmiddels bijna 20 weken zwanger ♥️

2 maanden geleden

Veel sterkte ❤️

2 maanden geleden

Sterkte🙏🏼🌸

2 maanden geleden

Dames ik ben even heel erg in shock? Ik heb gewoon echt heel veel bloed verloren… en ik heb echt een heel ‘vruchtje’ verloren het was echt een hele grote klont.. en de verloskundige ging er ook 100% vanuit dat het een miskraam was. En net bij de echo zag ze toch een kloppend hartje😢😢😢 Dus het gaat nog goed (god zij dank). Het kan natuurlijk altijd nog misgaan maar net op de echo was echt een kloppend hartje te zien😢😢😢

2 maanden geleden

Reactie op 0um

Dames ik ben even heel erg in shock? Ik heb gewoon echt heel veel bloed ve ...
Wat een goed nieuws!!

2 maanden geleden

Reactie op 0um

Dames ik ben even heel erg in shock? Ik heb gewoon echt heel veel bloed ve ...
Wat fijn!!!! Hopen dat het goed blijft gaan!!❤️

2 maanden geleden

Reactie op 0um

Dames ik ben even heel erg in shock? Ik heb gewoon echt heel veel bloed ve ...
Zie je dit bedoelde ik alhamdolilah fijn om te horen. Misschien was het afval of was het een tweeling. Maar fijn om een te horen dat er een kloppend hartje is🥰

2 maanden geleden

Wat fijn, alhamdoulillah! Ik vind het zelf ook zo spannend en onzeker deze eerste weken. Ik heb maandag mijn eerste echo..

2 maanden geleden

Reactie op 0um

Dames ik ben even heel erg in shock? Ik heb gewoon echt heel veel bloed ve ...
Wauw wat een wonder en goed nieuws!!!! Misschien waren het er wel 2 en is het nu 1 geworden? Maar buiten dat super fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien🥰

2 maanden geleden

Reactie op Momatthezoo

Vriendin van mij heeft ook herhaalde miskramen gehad. Echt enorm verdrietig ...
Wat was de oorzaak en oplossing?

2 maanden geleden

Reactie op Brenda 24

Wat was de oorzaak en oplossing?
Ze heeft genetisch onderzoek gehad, en haar partner ook. Uiteindelijk bleek dat haar NK-cellen waren verhoogd. Komt erop neer dat haar immuunsysteem te goed werkte en het vruchtje zag als 'niet lichaamseigen' en daarom afstootte. Nu heeft ze meegedaan aan een onderzoek waarbij haar immuunsysteem iets wordt onderdrukt in combinatie met elke dag een halfuur sporten (zou helpen tegen deze cellen). Heel spannend geweest allemaal maar dus met goed resultaat. Ze had wel nog meer miskramen maar volgens mij zijn ze na de 3e kf 4e begonnen met de onderzoeken

2 maanden geleden

Reactie op Momatthezoo

Ze heeft genetisch onderzoek gehad, en haar partner ook. Uiteindelijk bleek ...
Heel erg blij voor haar.

2 maanden geleden

Ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ik een miskraam heb gehad. Afgelopen dagen veel bloed verloren. Helaas een miskraam. Gelukkig is wel alles zelf uit mijn baarmoeder. Ik ben wel echt enorm moe en emotioneel. Kan om alles huilen en voel me zelfs een beetje depressief? Ik was 5+5 meer mensen last van?

2 maanden geleden

Reactie op 0um

Dames ik ben even heel erg in shock? Ik heb gewoon echt heel veel bloed ve ...
Moge Allaah subhanahu wata3ala je een voldragen zwangerschap schenken en je een gezonde baby geven♥️

2 maanden geleden

Reactie op 0um

Dames ik ben even heel erg in shock? Ik heb gewoon echt heel veel bloed ve ...
Wat super bijzonder 🙏🏻 hele gezonde zwangerschap gewenst ❤️

2 maanden geleden

Reactie op 0um

Dames ik ben even heel erg in shock? Ik heb gewoon echt heel veel bloed ve ...
Heel bijzonder zeg! Misschien toch een vanishing twin?

2 maanden geleden

Reactie op 0um

Dames ik ben even heel erg in shock? Ik heb gewoon echt heel veel bloed ve ...
Mag ik vragen hoeveel bloed je verloor? Ik heb nu hetzelfde en ben heel bang voor een miskraam..

2 maanden geleden

Reactie op 0um

Dames ik ben even heel erg in shock? Ik heb gewoon echt heel veel bloed ve ...
Je zou inderdaad denken dat je eentje kwijt geraakt bent wat niet goed zat. En de andere gewoon gezond als een eenlingzwangerschap doorgaat. Dat is een goed teken. Klinkt raar. Maar mijn vorige zwangerschap waren twee gezonde jongens. Oneerlijk verdeelde placenta. Eentje groeide slecht. Is uiteindelijk pas bij 30,4 overleden en hierdoor heeft z’n grote broer het ook niet gered. Heel fijn dat het lichaam dit zelf al op tijd corrigeert en je nu gewoon een eenling zwangerschap voort kan zetten. Zonder complicaties.