34 Reacties

2 maanden geleden

Heel veel sterkte 😢💛

2 maanden geleden

Wat onzettend verdrietig, heel veel sterkte! 🤍

2 maanden geleden

Wat verdrietig .. ik wens je heel veel sterkte! 🌸🤍

2 maanden geleden

Wat verschrikkelijk om te lezen! Heel veel sterkte met het verlies en hopelijk mogen jullie snel een nieuw wondertje verwelkomen 💕

2 maanden geleden

Sterkte. Hopelijk word je in de volgende ronde weer zwanger en blijft het zitten

2 maanden geleden

Wat mega verdrietig zeg, onbeschrijfelijk! Zeker omdat je zag dat het echt al een kindje was. Heel veel sterkte met dit verlies. Ik wens dat je alsnog een kindje mag krijgen ❤️

2 maanden geleden

Ach jeetje wat verdrietig. Ontzettend veel sterkte gewenst 😘❤️

2 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte!!!

2 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤️‍🩹

2 maanden geleden

Sterkte 🥺❤️

2 maanden geleden

Hier ook 8 weken en inmiddels lijkt een miskraam op gang. Zijn nu nog op vakantie dus een echo gaat pas als we terug zijn. Die stond al gepland, maar warschijnlijk nu dus om te kijken of er niks is achtergebleven … Wel even schakelen, maar ik hoop dat het snel achter de rug is nu ik het weet. Sterkte voor jou! Hopelijk heb je mensen om je heen die je kunnen opvangen

2 maanden geleden

Reactie op AnnaMH

Hier ook 8 weken en inmiddels lijkt een miskraam op gang. Zijn nu nog op va ...
Oh nee… wat vervelend dat je dan pas een echo kan krijgen. Heb je last van bloedverlies? Jij ook alvast heel veel sterkte 🍀🍀 Ik heb gelukkig veel vriendinnen en familie die er voor mij zijn. En mijn man steunt me in alles 💛

2 maanden geleden

Reactie op SandyKT

Oh nee… wat vervelend dat je dan pas een echo kan krijgen. Heb je last van ...
Ja sinds vandaag ben ik gewoon flink ongesteld zegmaar. Hopelijk is dan de piek morgen en neemt het erna af, zodat de echo hopelijk door kan gaan en we dan duidelijkheid hebben en dit kunnen afsluiten voor nu.

2 maanden geleden

Reactie op AnnaMH

Ja sinds vandaag ben ik gewoon flink ongesteld zegmaar. Hopelijk is dan de ...
Dan idd de echo wel laten staan. Is toch fijn om te weten of dan alles weg is zodat je lichaam verder kan. En jij ook natuurlijk 😔