17 Reacties

2 maanden geleden

Sterkte 🌸

2 maanden geleden

Veel sterkte!

2 maanden geleden

Heel veel sterkte!🤍

2 maanden geleden

Sterkte zeg!!🤎

2 maanden geleden

Sterkte!!!

2 maanden geleden

Heel veel sterkte 😘😘

2 maanden geleden

Sterkte❤️

2 maanden geleden

Heel veel sterkte🌸

2 maanden geleden

Heel veel sterkte! 🌸💕

2 maanden geleden

Fijn om te horen dat je geen pijn hebt gehad en je lichaam zijn werk heeft gedaan om het te verwerken. Heel veel sterkte, ook met de emotionele verwerking! 🤍

2 maanden geleden

Ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ik een miskraam heb gehad. Afgelopen dagen veel bloed verloren. Helaas een miskraam. Gelukkig is wel alles zelf uit mijn baarmoeder gegaan . Ik ben wel echt enorm moe en emotioneel Kan om alles huilen en me zelfs een beetje depressief voelen? Ik was 5+5 meer mensen last van?

2 maanden geleden

Reactie op nikitababy

Ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ik een miskraam heb gehad. Afgelop ...
Wat ontzettend droevig, heel veel sterkte! ❤️ Ik herken het gevoel. Hoe pril het ook is, je gaat toch een rouwproces door. Wees extra lief voor jezelf ❤️‍🩹

2 maanden geleden

Heel veel sterkte!!

2 maanden geleden

Wat een verdrietig nieuws, zeker omdat je geen duidelijke kenmerken had! Heel veel sterkte met het verlies en ik wens je een goede zwangerschap in de toekomst!🍀

2 maanden geleden

Ik heb gisteren ook te horen gekregen dat ik een miskraam heb gehad. Afgelopen dagen veel bloed verloren. Helaas een miskraam. Gelukkig is wel alles zelf uit mijn baarmoeder gegaan. Ik ben wel echt enorm moe en emotioneel Kan om alles huilen en me zelfs een beetje depressief voelen? Ik was 5+5 meer mensen hier last van?

2 maanden geleden

Heel veel sterkte 🤍🤍

2 maanden geleden

Reactie op nikitababy

Ik heb gisteren ook te horen gekregen dat ik een miskraam heb gehad. Afgelo ...
Wat ontzettend verdrietig! Ik heb in april een missed abortion gehad. Toen eenmaal de miskraam was geweest, had ik hetzelfde. Het is een soort rouw en dat mag er gewoon zijn. Geef jezelf de tijd en ruimte. Je mag dan maar 5+5w zijn geweest, voor de grootte van het verlies maakt dat niet uit. Sterkte!