6 Reacties

één maand geleden

Ik heb afgelopen weken veel kokhalsneigingen gehad maar nooit overgegeven. Vandaag 13 weken en overgegeven🤷🏼‍♀️ hopelijk was het iets eenmaligs🙈 Heb gisteravond een pretecho gehad en alles was goed. Zou me niet teveel druk maken erom😘 iedere zwangerschap is anders🥰

één maand geleden

Ik al sinds het begin veel last van kokhalzen en overgeven, nubwordt het eindelijk wat minder, elke zwangerschap is idd anders. Ik heb ook krampen en last van mijn darmen

één maand geleden

Zelfde hier, lijkt net alsof ik nu me hoogtepunt hebt, ik word er echt heel naar en verdrietig van, kan echt niks doen. Zondag ga ik trouwen en ik kijk daar zelfs een beetje tegenop…

één maand geleden

zelfde hier!! voelde me juist beter na week 8 maar nu dat ik 12 weken ben, ben ik weer misselijk met hoofdpijn! Ik dacht misschien doordat ik de laatste loodjes HCG hormonen krijg 🤔

één maand geleden

Herkenbaar! Sunds deze 12e week ben ik dit weekend de hele dag door misselijk, eerder viel dat enorm mee. Toen kon ik het nog voorkomen door steeds kleine beetjes te eten. Ik dacht zelf dat het kwam doordat ik doordeweeks te weinig rust genomen heb en nu dit weekend de prijs daarvoor kon betalen😅

één maand geleden

Reactie op Madina1234

Zelfde hier, lijkt net alsof ik nu me hoogtepunt hebt, ik word er echt heel ...
Hoi! Hoop dat je een mooie trouwdag gehad hebt?🤗