10 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben eergisteren begonnen met Suprimal pillen. Zijn tegen wagenziekte maar werken ook goed voor zwangerschaps misselijkheid. En voor mij werkt het tot nu toe echt goed. Zijn gewoon te koop bij de kruidvat

2 maanden geleden

Reactie op SenneZwanger

Ik ben eergisteren begonnen met Suprimal pillen. Zijn tegen wagenziekte maa ...
Hoeveel pillen neem jij en wanneer? Ik nu ‘s avonds en ‘s ochtends. Het heeft een beetje effect..

2 maanden geleden

Reactie op Diaan1988

Hoeveel pillen neem jij en wanneer? Ik nu ‘s avonds en ‘s ochtends. Het hee ...
Ik merkte dat ik niet uit kwam met een savonds en een sochtends. Dus ben ze nu per half gaan pakken. Dan kan ik er sochtends 1 pakken, een voor het avondeten en dan een voor het slapen en dan werkt het voor mij goed

2 maanden geleden

Ben al weken misselijk kan niet eens werken suprimal geprobeerd helpt niet echt gember pillen ook niet, voel me ook erg wanhopig

2 maanden geleden

Misselijk, braakneigingen en last van de maag. Erg herkenbaar

2 maanden geleden

Bij mij is het misselijkheid en gedurende dag kan gewoon niet functioneren hoop dat het voorbij gaat na 12 weken

2 maanden geleden

Ik had dit bericht ook in een andere berichtenreeks geplaatst; Vanaf 4,5 week begon mijn misselijkheid en bij 6 weken heb ik toch maar aan de bel getrokken. Ik was van wakker worden tot 22 uur misselijk en moest ‘s ochtends veel overgeven. De verloskundige raadde mij (naast alle basisadviezen) medicatie aan; het schijnt echt geen kwaad te kunnen. Ik ben zooooo blij dat ik daarmee begonnen ben, het is echt een verademing voor mij! Ik gebruik het nu 1,5 week en hoewel de misselijkheid niet helemaal weg is, is het echt goed te doen en hoef ik niet meer over te geven. Heb ook meer energie. Kleine beetjes eten enzo blijft belangrijk maar ik ben zo blij dat ik dit gewoon ben gaan doen. Middel wat ik heb heet Emesafane en is alleen verkrijgbaar op doktersrecept maar Suprimal schijnt ook te helpen en is vrij verkrijgbaar. Geen idee natuurlijk of jullie misselijkheid zo erg is maar ik dacht bij 6 weken dit ga ik niet nog 6 weken volhouden. 😅 Ik gebruik nu trouwens 2 pillen per dag, je bouwt een spiegel op. De eerste dagen was ik heel gaar maar dat werd snel beter. Voor mij was het echt een wondermiddel maar ik hoor dus ook wel wisselende verhalen. Hoop dat het bij jullie ook snel beter wordt 💕

2 maanden geleden

Hier 9+3 en net nog overgegeven helaas

2 maanden geleden

Hier ook vol aan de Suprimal en het helpt maar mondjesmaat. Hopen dat het wat weg trekt bij twaalf weken, anders ben ik bang dat er aan het einde van de zwangerschap niet veel meer van me over is 🥲 Herkenbaar dus.. sterkte!

2 maanden geleden

Mijn ervaring is dat het met 14 a 16 week weer oké is. Ik heb mijzelf ziekgemeld van werk. Kan amper voor mijzelf en mijn dochter zorgen, laat staan werken 😞. Voel mij beetje schuldig, maar ben echt 24/7 super misselijk. Ik slik suprimal, dit haalt de scherpe randjes eraf. Daarnaast probeer ik echt veel te blijven eten en drinken, een lege maag en dorst maakt het alleen maar erger. Voor de rest lig ik op de bank zodra dit kan en doe het hoognodige..