10 Reacties

3 maanden geleden

Je hoeft je geen zorgen te maken, misselijkheid is een van de eerste vroege kwaaltjes. Sommige hebben dit alleen in de ochtend, andere helaas dag en nacht. Ik kan erover mee praten, ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger en ben nog steeds verschrikkelijk misselijk. In het tweede trimester zou dit minder moeten worden!

3 maanden geleden

Reactie op Wieneke1

Je hoeft je geen zorgen te maken, misselijkheid is een van de eerste vroege ...
Pfff hopen dat dit snel over is. Lees hier zoveel mensen die geen klachten hebben met week 5. Maar dan ben ik een van de gelukkige die dat wel zo vroeg heeft ..

3 maanden geleden

Ik ben 5+5 en ik heb het ook al sinds 3+5. Iedere dag wordt het erger en vandaag voelde ik me zó slecht dat ik de verloskundige gebeld heb. Ik heb na overleg de huisarts gebeld voor medicijnen dus ik hoop dat die dadelijk gaan werken! Ik slaap er ook heel slecht van en het gaat ook niet meer weg na eten. Daar wordt de misselijkheid ook erger door omdat ik me dan natuurlijk heel flauw ga voelen. Als je het gevoel hebt dat je het niet vol gaat houden zo mag je echt wel aan de bel trekken!

3 maanden geleden

Hele tijd hier ook! Het is dan wel 2/3 dagen en dan is het 1 of 2 dagen weg en dan hoppaaaa Vandaag is zo'n dag dat ik niks wil en kan 😅

3 maanden geleden

Ik heb hier inderdaad ook al last van sinds 4 weken. Heb nu zelfs medicatie gekregen omdat ik door de misselijkheid al 3,5 ben afgevallen. Ben nu trouwens 7+2

3 maanden geleden

Hier ook, hele dag door misselijk. Vorige zwangerschap precies hetzelfde en de eerste 3 maanden 9 kilo afgevallen. Nu al 3 en ik hoop dat er niet meer bij komt.. Wat heel goed helpt voor mijn misselijkheid is aardbeien! 🍓 Morgen ben ik 7 weken.

3 maanden geleden

Hier ook wordt er gek van :( maarja alles voor het goede doel

3 maanden geleden

Jep. Vorige zwangerschap tot week 18 en nu begint het weer. Verschrikkelijk. Elk hapje en slokje kwam het er weer uit. Maar geen zorgen het is normaal. (Als je pech hebt.) Je baby zorgt wel dat hij/zij de voedingsstoffen krijgt die er nodig zijn. Dus voor je baby hoef je je geen zorgen te maken, alleen voor jezelf ;-) Ik heb toen emasafene voorgeschreven gekregen van de huisarts. Suprimal was toen niet leverbaar. Suprimal schijnt ook super te werken en kun je zo bij de drogist halen. Misschien een idee? Of gembertabletten, maar dat maakte het voor mij alleen maar erger ;-)

3 maanden geleden

Vorige zwangerschap ook ontzettend veel en lang last van gehad. Vanmorgen is het helaas weer begonnen (ben morgen 6 weken zwanger) Wat redelijk hielp was; een uur voor je uit bed moet je wekker zetten en een pilletje Suprimal innemen. Daarna nog even slapen en als je wekker gaat proberen een droge cracker te eten en bij mij hielp een heel klein slokje appelsap. Dan hoeft ik in ieder geval niet meteen over te geven en verder heel de dag door af en toe een witte druif zodat je wel wat suiker in je lichaam hebt.

3 maanden geleden

Ik leef op een appeltje... en soms dat nog niet eens. Kotsmisselijk.. kan niks binnenhouden. Had het al vanaf week 4. Nu bijna 7.. drama.. werken gaat daardoor ook moeizaam