5 Reacties

3 maanden geleden

Jaah ik heb hier ook echt last van en ben zo misselijk ! Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit niet maar nu wel en ik vind het echt verschrikkelijk ! Moet ook altijd huilen als ik moet overgeven

3 maanden geleden

Ik heb dit ook alleen ipv overgeven heb ik diarree als ik in bed lig voel ik me prima had dit ook niet bij me 1e zwangerschap

3 maanden geleden

Ik heb ook vreselijk last van mijn maag! Loop helemaal krom van de pijn en gisteravond zelfs een beetje bloed bij het overgeven, wat daarna weer gewoon water was gelukkig (schrok me dood). Ben nu 6w+4 en was net toevallig aan het opzoeken hoever het HCG nog gaat oplopen🙈 na 12 weken de piek en daarna minder. Nog even volhouden 🥲 maar het is niet niks nee manman. Moet ook vaak naar het toilet idd door alle zenuwen denk ik

3 maanden geleden

Oja en tips.. droge crackers eten vloeibaar komt er bij mij nog makkelijker uit. Hele kleine beetjes en goed blijven drinken 🙏🏼

3 maanden geleden

Ohh veel dus ook last hiervan dus.. Ik had gelukkig van de eerste zwangerschap nog Emesafene tabletjes liggen tegen de misselijkheid en het braken. Dus die nu 2x daags, gelukkig helpt het!