32 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees met je mee... 6+6 vandaag en de hele dag misselijk..man man wat vreselijk. Ik eet de hele dag door maar kleine en luchtige dingen...wat yoghurt met aardbeien, cup a soup en crackers met jam. Maar vooral waar ik zin in heb. Vannochtend ook overgegeven.. 🤢

2 maanden geleden

Kippensoep ging er bij mij best redelijk in van de week toen ik heel misselijk was

2 maanden geleden

Oh men ik voel je. Ben hele dag misselijk, moet echt niet aan eten denken. Als dit iedere dag zo is vanaf nu, dan weet ik het even niet zo goed hoe ik dit de komende week volhou. Maargoed, ik eet ook hele tijd kleine dingen. Stukje boterham met kaas proberen, appel, aardbeien. En hou van zout, dus probeer wat soepjes

2 maanden geleden

Bij mij helpt iets zoutigs eten..

2 maanden geleden

Beschuitje met kaas of beschuitje met jam. Succes🍀

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Beschuitje met kaas of beschuitje met jam. Succes🍀
Dankjewel! Heb een cracker geprobeerd met kaas!

2 maanden geleden

Reactie op zowayh

Bij mij helpt iets zoutigs eten..
Dankje!

2 maanden geleden

Reactie op Ro91x

Oh men ik voel je. Ben hele dag misselijk, moet echt niet aan eten denken. ...
Ja hè! Gewoon om wat binnen te hebben en niet alleen misselijk te zijn van een lege maag

2 maanden geleden

Bij mijn eerste heb ik mn nachtkastje vol gelegd met ontbijt koek of crackers. Zodra ik wakker werd zo enorm misselijk & dit hielp me om in iedergeval naar de wc te kunnen lopen 😅

2 maanden geleden

Voor mij helpt het eten van fruit, soms samen met yoghurt. Crackers met smeerkaas of beschuit met aardbeien in de ochtend. Als ik eenmaal wat in mijn maag heb, kan ik gedurende dag wel wat meer aan. Ik eet vaker kleinere porties, dat helpt. Verder zorg ik dat ik vitamine bij slik (kauwtabletten). Je kunt ook smoothies proberen dan krijg je toch zodanig binnen wat je nodig hebt en drinken gaat wellicht wat makkelijker. Hopelijk voel je, je snel wat beter !

2 maanden geleden

Ik heb de hele dag vlagen van misselijkheid. Echt het typische kater gevoel. Nu eetlust of hongergevoel maar wel de drang om steeds wat te eten. Vooral zout cravings, maar ik weet inmiddels niet meer zo goed wat ik om het uur kan eten om m’n maag rustig te krijgen. Iemand nog tips? Yoghurt, smoothies, fruit of zoetigheid trekt mij alles behalve.

2 maanden geleden

Reactie op nientjedebox

Ik heb de hele dag vlagen van misselijkheid. Echt het typische kater gevoel ...
Ik heb precies dit. Wat redelijk helpt is cracottes met kaas. Bugels gaan ook, maar niet echt gezond dus probeer ik te beperken. Ik hoor graag tips als iemand die heeft!

2 maanden geleden

Reactie op nientjedebox

Ik heb de hele dag vlagen van misselijkheid. Echt het typische kater gevoel ...
Lastig he...ik voel me ook nogsteeds de hele dag misselijk (7+3 vandaag) en heb al 2 kids rondlopen dus probeer echt de dag door te komen.. misschien iets aan deze tips, zonder fruit en yoghurt. - cracker met kaas en ernaast wat roerei - rijstwafel met paprika smaak - stukjes mozzarella + tomaat ( evt. met balsamico) - zoute popcorn misschien? Zelf probeer ik elk uurtje wat te eten, zal wat voorbeelden zetten wat ik dan probeer naar binnen te krijgen (wel zoet/zure dingen🤣) - smorgens voordat ik opsta een kinder bueno😅🤣 - cracker met jam of kaas - cornetto ijsje/citroen ijs - hard bruin broodje met ham - hard gekookt ei met maggie 🤣 - cup a soup Mocht ik echt mijn avond eten niet wegkrijgen probeer ik wat later te eten of een soepje. Hopelijk hebben jullie wat aan de tips 🙈 tips voor mij zijn ook welkom😄

2 maanden geleden

Heb je gemberthee al geprobeerd? Gember schijnt ook te helpen bij misselijkheid.

2 maanden geleden

Reactie op Anoukel

Ik heb precies dit. Wat redelijk helpt is cracottes met kaas. Bugels gaan ...
Haha ja ik eet ook elke dag wel een klein bakje chips omdat dat het enige is wat mij op dat moment trekt. Verder van die droge LU crackertjes (pakjes van 5 crackers) en cup a soup. Had me zo voorgenomen om juist heel gezond te gaan eten met veel groente en fruit. Maar dat lukt dus totaal niet.

2 maanden geleden

Ik voelde me ook steeds erg misselijk (nu 7+6), maar sinds 2 dagen gebruik ik suprimal (te koop bij de drogist). Ik kan dit echt aanraden, voor mij echt een wondermiddel. Kan weer genieten van eten 😄 Misschien werkt het voor jullie ook.

2 maanden geleden

Bij mij helpt vers fruit wel, en waterijsjes. Of wat gepureerd fruit ingevroren. Maar sabbelen op koud werkt wel bij mij!

2 maanden geleden

Yoghurt

2 maanden geleden

Hier de hele dag en nacht misselijk. Het beste wat ik er in krijg is magnum ijsjes. Niet gezond maar goed ik hoop dat het over een paar weken beter gaat. Een rijstewafel met kaas gaat er ook nog wel in

2 maanden geleden

Reactie op Pauwtje123

Hier de hele dag en nacht misselijk. Het beste wat ik er in krijg is magnum ...
Haha echt! Dat is nu ook maar mijn mindset. Dus waar ik zin in heb gaat er nu even in. Onder t mom, moet toch wat in