32 Reacties

2 maanden geleden

(Droog) brood, Maria biscuits

2 maanden geleden

Hier ook goede ervaring met Suprimal! Veilig en vrij verkrijgbaar bij de drogist. Ben nu 9.4 weken en neem het sinds een paar dagen ‘s avonds voor het slapen gaan en ‘s ochtends voor het opstaan. Lost het niet helemaal op, maar haalt zeker de scherpe randjes eraf. Kan meer eten en dat helpt ook weer tegen de misselijkheid, meer energie, beter slapen…aanrader :-) En qua cravings: koude verse jus d’orange met naturel chips! 😇

2 maanden geleden

Reactie op nientjedebox

Haha ja ik eet ook elke dag wel een klein bakje chips omdat dat het enige i ...
Ik krijg het meeste groente en fruit ook niet weg. Enige wat op dit moment lukt zijn wilde perziken. Dat is m'n ontbijt :).

2 maanden geleden

Ik had gesproken met de verloskundige en de huisarts. Kreeg als tips: suprimal, gemberthee, gembercapsules en steeds kleine beetjes eten. Het werkte bij mij allemaal voor geen ene meter. Was nog steeds enorm misselijk en kon geen gemberthee of water meer zien. Sinds gister drink ik suikervrije ranja (van Raak) met een rietje en tot nu toe helpt het dat best wel goed. Ik ben af en toe nog misselijk, maar niet meer zo erg als de afgelopen dagen.. Ik weet niet of dat rietje überhaupt iets bijdraagt, maar nu het voor mij nu even werkt durf ik niks anders meer te proberen 😂 overigens neem ik ook nog suprimal ‘s avonds voor het slapengaan!

2 maanden geleden

Voor mij werkt het volgende goed, miss heeft iemand anders er wat aan: -cola -cracker met kaas -beschuit -breakers -between reep -appel/banaan -ontbijtkoek Ik at elke keer kleine snacks tussendoor. Ik kreeg dan honger maar voelde ook als misselijkheid. Ik at minder maar wel sneller honger.

2 maanden geleden

Banaan voor het slapen gaan, of evt ander fruit. Deze fruit suikers helpen heel goed. Althans ik had hetzelfde probleem en m’n voedingscoach tipte dit. Sindsdien niet misselijk in de ochtend. Wel overdag, maar dat is m’n eigen schuld vanwege snoep, koek of wat dan ook

2 maanden geleden

Ik ben dagen lang misselijk geweest en geen enkel soort eten hielp eigenlijk voor mij…tot ik Suprimal kocht! Ik heb het nu 2 dagen geslikt en heb me voor t eerst geen seconde misselijk meer gevoeld. Wat een zegen haha! Morgen ga ik eens proberen zonder óf kijken of halve pilletjes net zo effectief zijn. Hopelijk werkt dit ook voor anderen, want niks zo erg als je misselijk voelen…

2 maanden geleden

Hier sinds gisteren aan de gember capsules van de Holland & Barret. Wat een uitvinding! Voel me zoveel beter, vandaag geen moment misselijk geweest 🎉 Nu 8+2

2 maanden geleden

Gedroogd ongezoet fruit zoals mango’s - smaakt heel zoet en is nog een soort voedzaam. Volkoren boterham met 100% pindakaas (zout) en hagelslag en dan kleine stukjes En blijven eten dat je geen echte trek krijgt, zodra je een “ik lust iets” gevoel heb gelijk eten. Altijd t volgende hapje bij de hand hebben - Hielp bij m’n 1e zwangerschap en nu weer. En ik kan echt geen vis luchten of zien - vorige zwangerschap heerlijk - dus dan blijf ik er ook uit de buurt.. wel n beetje naar m’n lijf luisteren 😅

2 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Hier sinds gisteren aan de gember capsules van de Holland & Barret. Wat ...
Ah welke heb jij precies???? Ben zo misselijk maar heb echt genoeg van gemberthee bleeeeh al te veel van moeten drinken

2 maanden geleden

Reactie op Lololololo

Ah welke heb jij precies???? Ben zo misselijk maar heb echt genoeg van gemb ...
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-gemberwortel-550-mg-6100128710?utm_campaign=organic_shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=17535879796&gad_source=1&gbraid=0AAAAADt3xqCS1-hH2dPzHDD52Ly_TVftT&gclid=Cj0KCQjwzby1BhCQARIsAJ_0t5Md60VdkaQ-G_V-D-UYlaDBuPUEQWPzuJXsuHvHYYrRlgY38C0BcKoaAppPEALw_wcB

één maand geleden

Salade van sla, komkommer, tomaat is mijn redder.. fris en niet zo zwaar op de maag