26 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Vlindertje3

Dit is super wisselend. Het internet zegt tussen de 9-12 week hoogtepunt. D ...
Begon deze keer overigens op de dag af weer met zes week. Dus best een lange zit moet ik heel eerlijk bekennen.

2 maanden geleden

Het is mij opgevallen dat toen ik Foliumzuur in de ochtend innam de misselijkheid er heel de ochtend was dus slik het nu in de avond voor het slapen in. Lijkt voor mij te werken. En hoe langer ik niet eet hoe misselijker ik word. Droog brood helpt heel erg!

2 maanden geleden

Reactie op Ümmü

Het is mij opgevallen dat toen ik Foliumzuur in de ochtend innam de misseli ...
Oh dit ga ik ook proberen. Ik slikte voor de zwangerschap op advies van de huisarts al foliumzuur, merkte toen ook al dat is misselijk werd. Niet meer aan gedacht. Ben benieuwd of ik het morgen al merk 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Ümmü

Het is mij opgevallen dat toen ik Foliumzuur in de ochtend innam de misseli ...
Oh goeie, ga ik ook proberen!!

2 maanden geleden

Reactie op Ümmü

Het is mij opgevallen dat toen ik Foliumzuur in de ochtend innam de misseli ...
Foliumzuur slik ik al 's avonds en misselijkheid is er eigenlijk de hele dag, valt me nu wel op dat tussen 11 en 12 uur 's ochtends het heftigste is

2 maanden geleden

Ik ben morgen 10 weken. Vanaf week 5 al misselijk, want vanaf 6.5 week eigenlijk bijna niet vol te houden was. Ik heb vanaf 8 weken zwaardere medicatie waar ik soms even mee moet stoppen: dan lig ik er compleet af. Ik vond heel week 8 en 9 heel intens 🤢🤢🤢. Ik hoop dat het vanaf week 12 bergopwaarts mag gaan. Bij mijn vorige zwangerschap was het helaas rond week 15/16 pas echt wat beter aan het worden