7 Reacties

3 maanden geleden

Hi, hier hetzelfde probleem.. Op het moment dat ik uit mijn bed stap begin ik te trillen alsof ik heel de dag niks heb gegeten, daarbij duizeligheid en de hele dag door misselijkheid. Als ik terug in bed lig neemt alles weer af.. Heb dit bij mijn vorige zwangerschappen niet meegemaakt, ik hoop er snel van af te zijn🫣 Veel sterkte en succes 🍀

3 maanden geleden

Als ik iets eet dan gaat het 10 minuten effe goed erna heb ik het weer helaas moet ik ook hele dag in bed liggen U ook heel veel sterkte

3 maanden geleden

Hoi! Ik heb dit ook. Net na mn bevruchting ben ik geopereerd, ik wist nergens van af. 2 weken later testte ik dus positief, maar ik ben dus ook misselijk en vooral heel erg duizelig. Ook dat trillen herken ik. Ook bij mn twee vorige zwangerschappen niet gehad en dacht dat dit eigenlijk met het herstel te maken had. Maar inmiddels is dit 5 weken geleden.. toch de zwangerschap dus? Wel heeel vervelend 🥲 durf niet eens te douchen als ik alleen thuis ben

3 maanden geleden

Ik zou zelf dan naar de verloskundige gaan ipv de huisarts, misschien weet die ene oplossing. In mijn vorige zwangerschap echt ervaren dat een verloskundige zoveel meer weet dan een huisarts over de zwangerschap 🤭

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Ik zou zelf dan naar de verloskundige gaan ipv de huisarts, misschien weet ...
ik sta onder behandeling in het ziekenhuis niet bij een verloskundige

3 maanden geleden

Reactie op Amaniem

Hoi! Ik heb dit ook. Net na mn bevruchting ben ik geopereerd, ik wist ner ...
Mijn man doet mij ook helpen met douche dat gaat helaas nog niet eens alleen

3 maanden geleden

Reactie op Kimmy2021

Mijn man doet mij ook helpen met douche dat gaat helaas nog niet eens allee ...
Misschien een idee om een douche stoel te huren.. of kopen? Ik heb dit bij mijn vorige twee zwangerschappen gehad en toen elke keer een hg- zwangerschap met opname en speciale voeding enzv